Problemer med VA-230 spandfilter
Fra : Rapper

Dato : 16-10-02 13:22

Hey.

Her i morges kom postmanden med et ViaAqua 230 spandfilter som jeg havde
bestilt fra www.akvanet.dk , det kan ses her:

http://www.akvanet.dk/prod_via.htm

Fulgte instuktionerne som står på siden af kassen, men jeg kan satme ikke få
lortet til at pumpe vandet rundt gennem slangerne. Og ja, jeg har åbnet for
dyserne Indsugningsrørets åbning er nede ved bunden, udløbsrøret er over
vandoverfladen, men det burde da ikke have noget at sige?

Der står to måder man kan få lortet i gang på. Den ene ved at suge i
udløbsslangen, den anden ved at fylde beholderen op med vand. Nr. 1 fungede
ikke, så jeg fyldte beholderen med vand. Nå, men det kom der heller intet
vand i slangerne af efter jeg havde sat stikket i :\

Lige nu står den og glor. Den kører, og siger nogle underlige kliklyde med
ubestemt interval?!

Nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak!

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com

Fra : Rapper

Dato : 16-10-02 14:10

> [snip]

Aha! Lortet skulle bare lige vendes på hovedet så den blev helt lufttom. Den
kører nu.

Så problemet er løst.

Iøvrigt sidder on og off skiltet på dyserne forkert, doh, ViaAqua... :)

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com