Undgå browser navn i Title?
Fra : ANSA

Dato : 26-02-01 11:11

Jeg har set at der på flere websteder (også her i Nyhedsgruppen)
ikke står navnet på browseren (Explorer) KUN Title i
titelbjælken! - hvordan får man det?? På min side står Title +
Browser navn!!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-02-01 19:41

Mon, 26 Feb 2001 10:11:05 GMT, skrev ANSA <ansa@sol.dk>:

>Jeg har set at der på flere websteder (også her i Nyhedsgruppen)
>ikke står navnet på browseren (Explorer) KUN Title i
>titelbjælken! - hvordan får man det??

Har jeg aldrig set (eller lagt mærke til) - har du en url til en eller
to sider, hvor det sker?

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Mads Rahbæk Madsen

Dato : 02-03-01 18:21

On Mon, 26 Feb 2001 19:41:25 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Har jeg aldrig set (eller lagt mærke til) - har du en url til en eller
>to sider, hvor det sker?

Man kan lave en hulens masse non-breaking spaces efter sin titel og
skubbe "Internet Explorer", "Netscape" etc. mod højre. Jeg ved ikke om
der er en begrænsning, og om den i så fald er afhængig af
skærmstørrelse eller af antal mellemrum. Jeg har personligt aldrig set
browserens titel forsvinde helt.

Mvh. Mads

Fra : Allan Vebel

Dato : 02-03-01 23:40

Mads Rahbæk Madsen <mads.rm@get2net.dk> skrev

> Man kan lave en hulens masse non-breaking
> spaces efter sin titel og skubbe "Internet Explorer",
> "Netscape" etc. mod højre.

Jo, men om du så sætter 100000 &nbsp; så forsvinder det ikke helt ud til
siden.

Det kan gå hvis man åbner et lille vindue - så kan man skubbe det helt ud
til højre. Jeg leder fortsat efter en metode

--
Allan

Fra : CHRistian

Dato : 02-03-01 18:55

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk>'s posting:

>Har jeg aldrig set (eller lagt mærke til) - har du en url til en eller
>to sider, hvor det sker?

Prøv at køre med et Opera-vindue som ikke-maximeret.

--
Test din viden om usenet...
http://www.whitehat.dk/cbh/ng/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-03-01 23:59

Fri, 02 Mar 2001 18:55:02 +0100, skrev CHRistian
<nospam@direkte.org>:

>Prøv at køre med et Opera-vindue som ikke-maximeret.

Ja, men det er nok ikke den der tænkes på, det er jo kun fordi Opera
viser title på en anden måde.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-03-01 01:27

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> Ja, men det er nok ikke den der tænkes på, det er jo kun fordi Opera
> viser title på en anden måde.

Hmmm, nogen har erfaret at det kan lade sig gøre at fjerne teksten i
titellinien, men ikke hvordan.

Hold derfor øjne og ører - og helst også munden åben hvis du eller andre
skulle falde over det.

--
Allan