Kvickly - joystick på Mac
Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 16-10-02 11:19

Jeg fik erhvervet mig Falcon 4 på lørdagens workshop, og må nu nok
erkende at jeg må se at få mig et usb-joystick. Vil et almindeligt
Kvickly/Merlin pc-joystick virke fint på mac os 9/X - evt. ved brug af
usboverdrive?

anr

"Oh, meltdown. It's one of those annoying 'buzzwords'. We prefer to call
it an unrequested fission surplus."
-Montgomery Burns

Fra : Peter B P

Dato : 18-10-02 01:25

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> [...]
> erkende at jeg må se at få mig et usb-joystick. Vil et almindeligt
> Kvickly/Merlin pc-joystick virke fint på mac os 9/X - evt. ved brug af

Ja.

--
- Peter
En go' gang Pia' blir' Danmark hvidt a' !

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 18-10-02 18:42

Peter B P <neglesaks@haxor.dk> wrote:

> Ja.

Tak.

anr

"Ooh, loneliness and cheeseburgers are a dangerous mix!"
-Comic Book Guy