Hjælp til Hitman2
Fra : Mickey

Dato : 16-10-02 11:08

Hejsa, jeg håber der er nogle kvikke hoveder der kan hjælpe med Hitman2, spillet starter godt nok men så er det ligesom det hakker &
grafikken er helt hen i skoven, kører win98, maskinen skulle have masser af power overskud....hvad kan være galt ??
--

\!/
(@@)

Med venlig hilsen

Michael Nielsen
Fjern ** i e-mail adr

Fra : Kurt Lund

Dato : 16-10-02 15:20

"Mickey" <michael@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> grafikken er helt hen i skoven, kører win98, maskinen skulle have masser
af power overskud....hvad kan være galt ??

Og hvad kalder du en masse power i overskud ???

Kurt

Fra : Mickey

Dato : 16-10-02 22:18

Aner det egentligt ikke, men har stadigvæk probs....billedet er meget ringe i dette spil

Fra : kim

Dato : 17-10-02 07:05

> [...]
> grafikken er helt hen i skoven, kører win98, maskinen skulle have masser af power overskud....hvad kan være galt ??

Jeg har også problemer, spillet "fryser" pludseligt et et skykke tid.
Irriterende da jeg virkelig gerne vil spille det :-/
Jeg har opdateret mit grafikkorts driver samt slået EXA fra inde i
spillet, samt installeret "Hitman2_AM3DInstaller" fra (www.am3d.dk)
Jeg skulle også have masser af power overskud:
ECS K7S5A 2XSD2XDDR SIS735
AMD Athlon XP 1900+ Palomino 1600Mhz/266
Køler Titan TTC-D5TBA m/Føler >1,5
256 MB DDR PC2100 DDR RAM Kingston
Aopen Geforce 2 MX 400 m/tv out ( nu med Driver Aopen WinMe9x_2942)
SoundBlaster Live! Player 5.1
Harddisk 2 * Seagate Barracuda IV 40 Gb 7200 rpm
Windows 98.
Og jeg kan uden problemer overhovedet spille :
Mafia, GTA3, NeverwinterNights, Battlefield 1942, SOF2,
Max Payne, Medal Of Honor Allied Assault, Warcraft III,
Return to Castle Wolfenstein, Soldier of Fortune II - Double Helix
og Jedi Knight II - Jedi Outcast, og UT2003.
Mvh Kim

Fra : Kurt Lund

Dato : 17-10-02 18:10

Hej Kim
Du vil da fortæle hvad for en pc du har det vil Mivkey jo ikke
og så er han jo ikke nem at hjælpe.

256 MB DDR PC2100 DDR RAM Kingston
> Aopen Geforce 2 MX 400 m/tv out

Nu er 256 mb ram snart ved at være minimums krav til en spil pc

alene MOHHA bruger ca 200 mb!!
Geforce 2 MX om det så er et 200 eller 400 er (sorry) ikke meget værd
i de nye spil, bare hvis du satte et Geforce 2 GTS i vil give dig det
dobbelte i garfik kræfter. Alt hvad der hedder noget med MX er nedroslet
meget krafitg og billig.

Mvh
Kurt