MS Windows
briani 27239
Smart menu i XP
Fra : Martin Christiansen

Dato : 16-10-02 10:51

Hej Gruppe !

Hvordan slår man "smart" menu fra i XP. Så alle menupunkter kommer frem i
klassisk version af start menu.

Mvh - Martin

Fra : Dopedog

Dato : 16-10-02 10:58

> Hej Gruppe !
>
> Hvordan slår man "smart" menu fra i XP. Så alle menupunkter kommer frem i
> klassisk version af start menu.
>

> Mvh - Martin

Du højreklikker på START og vælger EGENSKABER (eller PROPERTIES hvis du
kører med UK version)

Derinde kan du ændre det :)

-Ronnie

Fra : Martin Christiansen

Dato : 16-10-02 22:05

"Dopedog" <dopedog@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Du højreklikker på START og vælger EGENSKABER (eller PROPERTIES hvis du
> kører med UK version)
>
> Derinde kan du ændre det :)

Ahhh... Det må være "brug personlige menuer" der skal slås fra..?

Mvh - Martin

Fra : Svend Emil

Dato : 17-10-02 09:17

> Ahhh... Det må være "brug personlige menuer" der skal slås fra..?

Nej, du skal bare vælge at kører den i "klassisk-mode"
--
--- Svend Emil (o: ---
....som er glad for at man kan få XP til at ligne Win98

Fra : Martin Christiansen

Dato : 18-10-02 17:16

"Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej, du skal bare vælge at kører den i "klassisk-mode"

Nej..nej..nej... Man skal slå "brug personlige menuer" fra... Ellers viser
den ikke de fulde menuer, men bruger "smart menu". Du ved der hvor man skal
trykke på en "pil" for at se resten. Altså i klassisk-mode.

Mvh - Martin

Fra : Svend Emil

Dato : 18-10-02 18:12

> [...]
skal
> trykke på en "pil" for at se resten. Altså i klassisk-mode.

Ja, ok.
Jeg ved i hvert fald bare at det virker fint her ved mig, ingen problemer !!
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Torben

Dato : 16-10-02 11:01

Martin Christiansen wrote:
> Hej Gruppe !
>
> Hvordan slår man "smart" menu fra i XP. Så alle menupunkter kommer
> frem i klassisk version af start menu.

Højre-Klik på processlinien, vælg Egenskaber, -> Fanebladet "StartMenu".
Det vælger du "Classic Start Menu" :)

--
Best Regards/Venlig Hilsen:
Torben