Ønske til hjemmesiden
Fra : Bente Jepsen

Dato : 16-10-02 10:37

Jeg kunne godt tænke mig, hvis ellers det er muligt for Jette
at kreere det, at der når man søger i navnelisten og siger gå til,
under profiler, at der i listen nedenunder automatisk kommer
navn og katte frem. Hvis det er nogen med flere katte, hvor
man godt vil se alle kattene, skal man hver gang et ekstra skridt
tilbage for at få kattelinkene frem igen.

Samtidig savner jeg i produktgruppen at der er priser ved de
forskellige produkter. Jeg ved godt det er et stort arbejde at
få a jourført det der er der, men hvis de der bruger de forskel-
lige produkter nu sendte priser ind, kunne det måske lade sig
gøre på et eller andet tidspunkt. Det ville gøre det lidt lettere
at sammenligne 2 iøvrigt velfungerende produkter, hvis man
samtidig kunne se prisen.

Mange hilsner
Bente

Fra : Jette

Dato : 16-10-02 19:45

"Bente Jepsen" skrev:
> [...]
> man godt vil se alle kattene, skal man hver gang et ekstra skridt
> tilbage for at få kattelinkene frem igen.

Ja, jeg ved godt at den menu nok godt kunne lavet mere hensigtsmæssigt,
og jeg har en idé som jeg vil tygge lidt på ... foreløbig skriver
jeg dit forslag på ønskelisten.

> [...]
> gøre på et eller andet tidspunkt. Det ville gøre det lidt lettere
> at sammenligne 2 iøvrigt velfungerende produkter, hvis man

Det er ikke så meget det, at få opdateret de eksisterende produkter.
Problemet er at priser ændrer sig ofte, og det ville være et stort
arbejde at vedligeholde dem. Desuden kan der også være prisforskelle
landsdelene imellem. Jeg tror derfor ikke det ville ende med, at være
nogen fordel.... snarere tværtimod. Vi risikerer bare at komme til at
ligge inde med nogle gamle priser på hjemmesiden der ikke passer...

Mvh. Jette

Fra : Bente Jepsen

Dato : 16-10-02 21:55

Vi risikerer bare at komme til at
> ligge inde med nogle gamle priser på hjemmesiden der ikke passer...
>
> Mvh. Jette

Du har sikkert ret Jette

Hilsen
Bente

Fra : Kate

Dato : 16-10-02 22:20

Hej Bente,

Den menu du efterlyser sad jeg faktisk i går og tænkte på at jeg ville
efterlyse, for du har ret. Den vil jeg glæde mig til.

Din idé med priserne kan jeg godt se, men må give Jette ret. Jeg tror
den bliver svær at holde ordentligt up-to-date. Bare f.eks. KitsBits
som er en af de produkter jeg har anmeldt ved jeg koster noget
forskelligt i eksempelvis Føtex og Prima. Ellers kan det da være rart
at ha' en idé om hvad tingene koster, men jeg tror som sagt det er
noget bøvl at ha' med at gøre

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar