Design?
Fra : Hans K. Pedersen

Dato : 16-10-02 10:32

Hej alle

Med hjælp fra flere herinde er det lykkedes mig at lave min ønskede side.
Selvfølgelig så jeg gerne den var endnu bedre. Men sådan er det jo altid.
Jeg kunne dog godt tænke mig at høre om jeres mening om designet? (hvis vi
lige ser bort fra logoet øverst på forsiden) Jeg er selv ok tilfreds, men
kunne godt tænke mig lidt andre meninger. Adressen er: www.oddsforsjov.dk Og
i skal da også være velkomne til at tilmelde jer, nu når i er derinde :)

--
MVH
Hans K. Pedersen

Fra : tobias