Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp mig lige med en forhandler
Fra : Jacob

Dato : 16-10-02 10:12

Jeg skal bruge et 32 mb compact flash kort til mit ixus v2 nu.

Hvor finder jeg en billig forhandler henne ?

Hvad hedder den der ved damhuskroen i københavn ???

/Jacob

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-10-02 10:23

www.Edbpriser.dk

--
mvh/regards

Christian

Fra : Jacob

Dato : 16-10-02 10:51

det skal være en forhandler jeg kan hente hos

"Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> skrev i en
meddelelse news:3dad3006$0$32582$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-10-02 11:01

> det skal være en forhandler jeg kan hente hos

www.pc-netto.dk
Marielundvej 30
2730 Herlev

--
mvh/regards

Christian

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-02 18:27

http://www.digital4u.dk/ har både butik & postordre

Fra : \(4690\) Claus Smith

Dato : 16-10-02 12:58

"Jacob" <jeo@removepost6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal bruge et 32 mb compact flash kort til mit ixus v2 nu.
>
> Hvor finder jeg en billig forhandler henne ?
>
> Hvad hedder den der ved damhuskroen i københavn ???

Den du søger som ligger ved DamhusKroen er helt sikkert Bingo Foto i
Rødovre.

Claus

Fra : 2rb1

Dato : 17-10-02 00:07

Hejsa Claus :) Bingo foto? Gambler man når man handler der? *LOL*

Mvh. 2rb1

Fra : \(4690\) Claus Smith

Dato : 17-10-02 11:13

"2rb1" <fotografen@stamfoto.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Claus :) Bingo foto? Gambler man når man handler der? *LOL*

Det afhænger vel af hvem man er!!! *G*

Claus