Skærme
Fijala 3554
Hjælp til skærm køb
Fra : Herbert

Dato : 16-10-02 09:45

Hejsa

Jeg skal til,at have mig en ny 17" skærm. Skal bruge til internet, MS
offiice, div. spil og vil max. betale omkring 2500Kr.

Så PLEASE kom med jeres bud

På forhånd tak

Erik

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 16-10-02 10:14

"Herbert" <herbert007@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg skal til,at have mig en ny 17" skærm. Skal bruge til internet, MS
> offiice, div. spil og vil max. betale omkring 2500Kr.
>
> Så PLEASE kom med jeres bud

Samsung SyncMaster 757NF eller 755DFX
Alt efter om du er til Trinitronskærme eller ikke.

Begge er glimrende skærme til en billig pris.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Anders [4200]

Dato : 19-10-02 17:30

Helt klart en Samsung 757NF. Dejlig skærm :)

Fra : Herbert

Dato : 22-10-02 10:13

> Helt klart en Samsung 757NF. Dejlig skærm :)

Jep, købte en i fredags. Virker kanon! Synes bare den er vildt svær, at
indstille og få kanterne snor lige.... Nogle bud på hvordan man bedst juster
den?

Mvh
Erik

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 22-10-02 10:51

"Herbert" <herbert007@hotmail.com> wrote in message

> Jep, købte en i fredags. Virker kanon! Synes bare den er vildt svær, at
> indstille og få kanterne snor lige.... Nogle bud på hvordan man bedst
juster
> den?

Ja. Brug skærmbillederne i dette program:

http://www.majorgeeks.com/article.php?sid=960

Husk at skærmen skal være varmet op (½ - 1 time), før billedet har sat sig.

M.v.h.

Fra : Anders [4200]

Dato : 19-10-02 20:29

Hejsa....

Har en LG Flatron 795FT Plus som du da gerne må købe. Dejlig skærm. Pris ca.
1000,- Stadig med restgaranti.

Se evt. http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514967894

Mvh. Anders

Fra : Herbert

Dato : 22-10-02 10:15

> Har en LG Flatron 795FT Plus som du da gerne må købe. Dejlig skærm. Pris
> [...]

Surt,at jeg ikke så det. For den skærm har vi nogle stykke af påp jobbet og
de virker ok. Også for 1000Kr. incl. Restgaranti på. Lige før man skulle
købe den som reserve skræm....

Erik