Dog Soldiers
Fra : Rikke & Brian

Dato : 16-10-02 08:31

Har set den snart kommer på DVD. Nogen der har nogen kommentarer om sub. god
eller dårlig. Hvad slags film er det (ja jeg ved det er en gyser). Er det
rent splat eller er der mere i den end det. Jeg overvejer at bestille den,
men hvis det er noget ala. Scream filmene...et offer der løber, skriger,
løber, løber, løber, et par chok her og der, og noget blod, og lige meget
hvor offeret løber hen, selv om morderene er en halv kilometer bagefter, så
står han alligevel i skabet i det rum, som offeret løber ind og gemmer sig
i, og låser døren og taber nøglen. Hvis dog soldiers har bare lidt for meget
af det, så tror jeg jeg vil spare pengene, men lad mig høre.

Mvh. Brian

PS: Ved godt den ikke har været vist herhjemme endnu, men det lader til at
der er mange her inde der ser film før de kommer til DK, på den ene eller
den anden måde.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 16-10-02 11:22

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> skrev i en
meddelelse news:3dad163f$0$1018$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> PS: Ved godt den ikke har været vist herhjemme endnu, men det lader til at
> der er mange her inde der ser film før de kommer til DK, på den ene eller
> den anden måde.

Den har lige været vist i weekenden som del af Midnight Movie
Madness-serien:

http://www.jp.dk/kultur/advsog/artikel:aid=1456000/

http://www.berlingske.dk/artikel:aid=221264/

MVH
Jens

Fra : Morten DH

Dato : 16-10-02 15:32

"Jens Thomsen" <nobody@home.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> meddelelse news:3dad163f$0$1018$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> Den har lige været vist i weekenden som del af Midnight Movie

Det lyder som (endnu) en DVD-ordre i min bog...