MS Windows
briani 27239
Skift fra win98 til XP og ned til win2000
Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 16-10-02 04:58

Jeg har en AMD K6-2 /333 med et IWILL XA-100 Ver. 1.2 motherboard som har
kørt win 98 problemfrit lige indtil jeg prøvede ar ligge XP på den -det
måtte jeg opgive da den restartede hele tiden. Så prøvede jeg med Win2000
PRO det kører stabilt nok -men når jeg beder den om at lukke ned -så
meddeler den mig at nu kan jeg slukke maskinen -men det kan jeg ikke uden at
afbryde for strømmen. Hvad er problemet ? -Kan en BIOS update klare
problemet ?

Hvis jeg skal hente en BIOS til ovenstående motherboard, hvor henter jeg den
og tør man at ligge den ind ? Jeg vil nødig stå med et død motherboard..

MVH
Allan Kristiansen

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 16-10-02 05:38

Allan S. Kristiansen wrote:

> Hvis jeg skal hente en BIOS til ovenstående motherboard, hvor henter
> jeg den og tør man at ligge den ind ? Jeg vil nødig stå med et død
> motherboard..

http://www.iwill.net/home/home.asp klik på support i topbaren og føl dig
frem.

vh