haster: passer mobo og psu sammen (P4 mobo~
Fra : CAWH

Dato : 15-10-02 23:13

Jeg er i gang med at hjælpe en ven med køb af ny pc... Vi nåede så at finde
ud af hvad han skulle bestille i morgen. Men finder nu nogle ændringer

Mit spørgsmål går på om følgende PSU virker sammen med følgende
motherboard - jeg er i tvivl om psu'en har de pentium4 stik det skal have
(specielt aux stikket):

mobo:
http://www.edbpriser.dk/go.asp?Navn=31396&Pos=4&Kode=1264797952&Afd=Hardware
&Kat=Bundkort&Pris=1039&WWW=http://www.shg.dk/link.asp!goto=infobox*varenr=3
10228*ref=edbpriser

psu:
http://www.edbpriser.dk/go.asp?Navn=31396&Pos=1&Kode=1404817902&Afd=Hardware
&Kat=Kabinettilbehør&Pris=379&WWW=http://www.shg.dk/link.asp!goto=infobox*va
renr=820020*ref=edbpriser

Håber virkelig at der er nogen som kan fortælle mig om de passer sammen.

På forhånd mange tak, mvh. Casper

(PS. Håber at genvejene virker, ellers er det bare klippe-klistre)

Fra : CAWH

Dato : 16-10-02 00:16

Kan fortælle ydermere, at valget står mellem:

Asus P4S533 -L og
MSI MS-645E-MAX2-L

Hvad siger I ? Er der et som udskiller sig væsentligt ?

(Skal stadig nå at sende en mail inden i morgen tidlig om hvilket det skal
være)

-Casper-

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 16-10-02 01:13

> Asus P4S533 -L og
> MSI MS-645E-MAX2-L
>
> Hvad siger I ? Er der et som udskiller sig væsentligt ?

Jeg foretrækker intel chipset til intel processor fx. i845PE . Intel eller
ej, det har skabt mange religionskrige verden over

Vælg selv.

VH
Peter

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 16-10-02 01:12

> mobo:

> [...]

Microstar MS-645E-MAX2 P4 bundkort

> psu:

> [...]

Thermal Take ATX-strømforsyning 400Watt, m/P4 stik, Temperaturstyret

> Håber virkelig at der er nogen som kan fortælle mig om de passer sammen.

Ja, det gør de.

> På forhånd mange tak, mvh. Casper

Det var næsten så lidt

> (PS. Håber at genvejene virker, ellers er det bare klippe-klistre)

Hvilket du selv skulle have gjort for os. www.makeashorterlink.com

VH
Peter