MS Windows
briani 27239
Delte dokumenter på XP Pro
Fra : Ukendt

Dato : 15-10-02 22:16

Problemer med indlæsning af delte dokumenter på XP Pro.
Computere Celeron 1.2Ghz & Pentium4 2.0Ghz de er begge installeret med
XP Pro.
I et peer to peer netværk med en SpeedStream 5711 som router/hub
(10Mbit),
På Celeron som står som (server) er der et delt drev hvor der gemmes
ca. 1600 Word filer.
Når man så fra Pentium4 vil se det delte bibliotek på Celeron tager
det ca. 10 sek. før de kan ses. Helt galt går det i Word der tager det
omkring 15 sek.
Men med Win ME er det ikke noget problem, der tager det kun 1-2 sek.

Jeg har opdateret alt og kørt Indekseringstjeneste men intet hjælper,
skal man virkelig slette sin XP og installere Win ME?

Mvh.
Bo :(

Fra : Jakob Nilsson

Dato : 16-10-02 09:07

><Bo> wrote in message news:151pqu4qqpotg3sduiues5f50cfqrh1rsk@4ax.com...
[snip]
> Når man så fra Pentium4 vil se det delte bibliotek på Celeron tager
> det ca. 10 sek. før de kan ses. Helt galt går det i Word der tager det
> omkring 15 sek.

Hej Bo,

Er problemet der i alle følgende tilfælde:
1) Når du browser dig frem til dit share gennem Network Places?
2) Når du har mappet et network drive direkte til dit share?
3) Når du skriver \\Servernavn\sharenavn i "Start" -> "Run..."?

Mvh.
Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-02 11:11

Hej Jacob

Ja det er det samme i alle tre tilfælde.

Mvh
Bo

Fra : Jakob Nilsson

Dato : 16-10-02 11:47

><Bo> wrote in message news:7ieqqus9gpah33coqrgrt1audvhj24um1n@4ax.com...
> Ja det er det samme i alle tre tilfælde.

Ok, jeg havde (ud fra egne erfaringer) regnet med, at den med at Mappe Network Drive ikke var langsom

Du kan jo prøve lidt med disse tips:
http://www.practicallynetworked.com/sharing/troubleshoot/slowbrowse02.htm

Mvh.
Jakob