Hvad mener i om denne tlf?
Fra : Ukendt

Dato : 15-10-02 20:57

Hejsa.

Har kigget lidt på Nokia 6510.
Hvad synes I om telefonen? Nogle alternativer I ville vælge til omtrænt
samme prisklasse?
Begrund venligst

Fra : Zacho

Dato : 15-10-02 21:12

"Lars Jensen" <spørgeftermail> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Har kigget lidt på Nokia 6510.
> Hvad synes I om telefonen? Nogle alternativer I ville vælge til omtrænt
> samme prisklasse?
> Begrund venligst

Læs tidligere indlæg i gruppen om 6510'eren...

Fra : Anne Stokholm

Dato : 17-10-02 12:09

"Lars Jensen" <spørgeftermail> wrote

> Har kigget lidt på Nokia 6510.
> Hvad synes I om telefonen?

Jeg har for lidt over en uge siden købt en 6510. Ganske dejlig telefon. Den
er lille og fiks, og ser jo egentlig også smart ud. Jeg må dog indrømme at
jeg ikke helt får brug for alle de smarte funktioner: radio, kalender osv.
Det alene, syens jeg er en god grund til at overveje om det virkelig er den
telefon man har brug for.

Selve telefonen virker ret solid til trods for at den ikke er særlig stor.
Og funktionerne er efter min mening særdeles gode. Dejlig nem telefon, der
giver mange gode muligheder.

>Nogle alternativer I ville vælge til omtrænt
> samme prisklasse?

Nej, men der er da en del i samme prisklasse. Jeg overvejede selv en 8310,
men blev frarådet den på grund af dens display, noget med nogle fejl der
havde været. Endvidere skulle 6510'eren også bruge væsentlig mindre strøm
end 8310'eren.

Men der er vel heller ikke nogen der har sagt at det _skal_ være en Nokia

God jagt!

/Anne Stokholm
--
Flere kanaler!