Ny Phil Collins CD?
Fra : Henrik Garde Hansen

Dato : 15-10-02 21:05

Kender du noget til en ny udgivelse fra Phil Collins?

Eller ved du hvem der udgiver hans materiale i DK?

M.v.h.

Henrik

Fra : zcully

Dato : 15-10-02 22:01

"Henrik Garde Hansen" <garde@post2.tele.dk> wrote in message
> Kender du noget til en ny udgivelse fra Phil Collins?
>
> Eller ved du hvem der udgiver hans materiale i DK?
>
> M.v.h.
>
> Henrik

Hejsa Henrik

Jeg ved at der udkommer en ny cd med ham d. 12 november der hedder Testify
på et selskab der hedder Atlantic, men hvem der udgiver hans materiale i DK
aner jeg ikke.

/Zcully

Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 15-10-02 22:49

Det label der hedder "Atlantic" distribueres af "Warner Music" i Danmark.

venlig hilsen

Henrik Fuglesang

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 15-10-02 23:20

On Tue, 15 Oct 2002 22:05:05 +0200, "Henrik Garde Hansen"
<garde@post2.tele.dk> wrote:

>Kender du noget til en ny udgivelse fra Phil Collins?

Jep 'Testify' og det er det bedste han har lavet i mange år!!

>Eller ved du hvem der udgiver hans materiale i DK?
>
>M.v.h.
>
>Henrik

Morten
morten@bowman.dk

Fra : zcully

Dato : 16-10-02 06:11

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in message

> Jep 'Testify' og det er det bedste han har lavet i mange år!!

> Morten
> morten@bowman.dk

Det vil jeg godt holde med dig i.
Ihvertfald det bedste i de sidste 5 år *GG*

/Zcully

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-10-02 14:36

On Wed, 16 Oct 2002 07:10:59 +0200, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

>"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in message

>Det vil jeg godt holde med dig i.
>Ihvertfald det bedste i de sidste 5 år *GG*

Naa lidt til. Han er ikke så hitorienteret denne gang og det klær ham.
Det tager lidt længere tid at få pladen under huden til gengæld har
den mere holdbarhed. Mere tilbage til Genesis-dagene vil jeg sige.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Kim Petersen

Dato : 16-10-02 18:05

> Mere tilbage til Genesis-dagene vil jeg sige.

Jamen det lyder dælme godt så! Har savnet den gode, gamle Phil. Så må jeg jo
bare være tålmodig og vente på udgivelsen.

Fra : Brian K

Dato : 19-10-02 14:55

"Henrik Garde Hansen" <garde@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Kender du noget til en ny udgivelse fra Phil Collins?
>
> Eller ved du hvem der udgiver hans materiale i DK?
>
> M.v.h.

Phil Collins

Testify

Endnu en af Warners store legender...Phil Collins. I 4 årtier har Phil
Collins præget den internationale musikscene. Først som trommeslager i
Genesis, siden som forsanger i Genesis, senere solo artist og sidst (og
sideløbende) som stjerne-komponist til de store Disney tegnefilm (f.eks.
Løvernes Konge).

"Testify" er første solo studiealbum siden 1996 (Dance Into The Light). I
1998 udkom mega succesen "Hits", et opsamlings album der i Danmark alene har
solgt knap 225.000 ex.

På Testify har Phil Collins for første gang benyttet state of the art
computer teknologi under indspilningen. Og som han selv udtaler det, har det
givet ham en enorm frihed, men samtidig har det været vigtigt at bevare det
menneskelige aspekt, hvorfor han f.eks stadig har brugt "live" strygere
under dele af indspilningen.

Første single "Can't Stop Loving You" er en gammel Leo Sayer kending, som de
danske radioer allerede har taget godt til sig.

Pop/Rock

Rel.: 11.11.02