Kan ikke finde www.jensen73.dk hos NETsite
Fra : Emilio

Dato : 15-10-02 20:24

Hej NG!

Jeg har lige oprettet et webhotel hos NETsite, med FP-serverudvidelser. Når
jeg prøver at oploade/udgive mine sider via FP2002, får jeg en fejlmeddelse:

FEJLMEDDELSENS FULDE ORDLYD

'http://www.jensen73.dk' kunne ikke åbnes.
Serverfejl:
Mulige årsager:
1. Webserveren har måske ikke FrontPage-serverudvidelser instelleret.
2. Webserveren kan være imidlertidigt ude af drift.
3. Hvis du opretter forbindelse til en proxy-server, kan
proxy-indstillingerne være forkerte.
4. Der kan være opstået en fejl på Webserveren.

Hvis denne server ikke understøtter FrontPage-udvidelser, kan FrontPage
måske alligevel udgive til serveren via FTP.

FEJLMEDDELSE SLUT

Jeg har også prøvet at udgive via FTP, men her vil mit brugernavn og kode
ikke godkendes, heller ikke via mit sædvanlige FTP-program Windows Commander
5.0.

www.jensen73.dk kan der læses, at siden ligger på en Apache webserver med
PHP for LIGHTsites og PHPsites. Burde den ikke ligge på en webserver med
FPsites?

Mvh

Emil

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-10-02 21:02

Tue, 15 Oct 2002 21:24:07 +0200, skrev "Emilio"
<emil@jensen.tf>:

>Jeg har lige oprettet et webhotel hos NETsite, med FP-serverudvidelser.

Der er nok ikke nogen her, der kan svare på det.
Spørg Netsite.

Fra : hcma

Dato : 16-10-02 11:11

"Emilio" <emil@jensen.tf> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis denne server ikke understøtter FrontPage-udvidelser, kan FrontPage
> måske alligevel udgive til serveren via FTP.

kontakt din udbyder, og spørg om hvad der er gjort galt og hvad der skal
gøres for at løse problemet. Fejlen ligger hos dem.
m v h
HC

Fra : Emilio

Dato : 17-10-02 02:38

> kontakt din udbyder, og spørg om hvad der er gjort galt og hvad der skal
> gøres for at løse problemet. Fejlen ligger hos dem.
> m v h
> HC

NETsite returnerede mit e-mail, og bad mig om at læse deres support-sider på
deres hjemmeside. Det havde jeg gjort allerede et par gange før jeg skrev
til dem, men jeg returnerede atter e-mailen med samme besked om at fejlen da
måtte ligge hos dem. Nogle timer fik jeg så at vide, at mit webhotel var
blevet flyttet over til et Windowsserver. Det kunne have været løst mere
elegant hvis de bare havde læst mit email ordentligt igennem og gidet at
tjekke deres egne data.

Men bare det virker og der findes en hurtig support, så er alt fint nu!!!

Mvh

Emil