SMS problemer med Telmore.
Fra : Jochke

Dato : 15-10-02 20:05

Hej NG.

Har oplavet et mystisk problem. Jeg sendte en besked der fyldte 2 sms'er til
min kæreste den 12. Jeg fik rapport på at den var modtaget og det var den
også. Men efter 5 minutter fik jeg endnu en rapport magen til. Derefter har
hun fået den SMS flere gange om dagen, og jeg har ikke sendt den mere end én
gang til hende. Sidst hun fik den var i går aftes. På mit forbrug på
Telmores hjemmeside kan jeg se at jeg er takseret for dem.

Min kæreste mener desuden at hun også har oplevet at få 2 rapporter på samme
besked.

Nogen der kender til det?

Vi bruger begge en 6310i hvis det da har noget med problemet at gøre.

/Jochke

Fra : Foxy Lady

Dato : 15-10-02 20:26

Hejsa :)

Jeg har oplevet at når jeg sendte en besked (der var masser af signal) skrev
den "Besked ikke sendt", så jeg sende den 2 gange inden den skrev "besked
sendt".... Jeg fik kun 1 rapport, men min kæreste sagde at han havde
modtaget 3 af de samme beskeder! Så den har åbenbart sagt at de ikke var
blevet sendt, men at de faktisk blev det alligevel!
Jeg er ikke klar over om de har taget penge for det... (har oxo telmore)....

mvh Foxy

Fra : Jens Lyn

Dato : 15-10-02 20:38

Hey

Det har jeg da også prøvet et par gange, hos forskellige udbydere.
Sådan er det nok bare, men hvis det sker hele tiden er det selvfølgelig pænt
trist. Har nu aldrig oplevet det med telmore.

En af mine venner var faktisk ude for at få en sms tilbage som han havde
sendt et halvt år tidligere ! Pænt syret, hvordan det skete er stadig et
mysterie... :)

- Rasmus