Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor køber i egentlig jeres kameraer?
Fra : Lasse

Dato : 15-10-02 19:23

Hejsa
Her hjemme eller i udlandet jeg tænker på om det kan betale sig at købe et i
tyskland , hvis man er alligevel i nærheden?
--
Lasse (8900)

YOU`LL NEVER WALK ALONE

Fra : KNL DtP

Dato : 15-10-02 19:51

"Lasse" <lasse@johansenFJERN.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Her hjemme eller i udlandet

Da jeg får et par år siden stod for at købe mit Canon EOS-5 (inkl. vertikalgreb +
28-105 USM) tjekkede jeg prisen i DK hos en del forhandlere. Den var på dette
tidspunkt over 10.000 (nærmere de 11, faktisk).

Dette var for meget, og jeg købte derfor kameraet i Sverige til lidt over 7k - en pæn
besparelse.

Jeg har siden købt en 80-400 mm tele og et 17 mm vidvinkelobjektiv - denne gang i
Tyskland. Der er meget at spare, og hvis man købe et velkendt og ordentligt
kvalitetsprodukt, så er jeg ikke nervøs mht. garanti og reparation.

.... tjeck www.scandinavianphoto.se og www.technikdirekt.de

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : John

Dato : 15-10-02 20:54

"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Lasse" <lasse@johansenFJERN.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> ... tjeck www.scandinavianphoto.se og www.technikdirekt.de

Jeg vil gerne tilslutte mig anbefalingen af www.scandinavianphoto.se

Købte mit sidste kamera (EOS30), vertikal greb samt et par linser dér til
meget konkurrencedygtige priser.
--
MVH
John K Hansen

Fra : Michaelbs

Dato : 15-10-02 23:23

> Jeg vil gerne tilslutte mig anbefalingen af www.scandinavianphoto.se
>
> Købte mit sidste kamera (EOS30), vertikal greb samt et par linser dér til
> [...]
øhm... kalder du det konkurrencedygtige priser?? hallo... så prøv lige at
sammenligne med denne butik: www.topvisionshop.com/
bare et godt tip
mvh Michael

Fra : Jesper

Dato : 16-10-02 06:19

Jeg plejer at checke priser hos www.kamerahuset.dk
De plejer at have gode priser. Elles har jeg købt hos technikdirekt i
Tyskland og www.bhphoto.com i New York (Når jeg har været derovre).

mvh
Jesper

Fra : complex@pc.dk

Dato : 16-10-02 07:11

Jeg køber altid hos www.kamerahuset.dk
Dansk fagudannet personale og priser der kun er lidt dyrere end
udlandet.

Lars (København nord)
complex@pc.dk

Fra : Kurt Hansen

Dato : 16-10-02 07:06

On Tue, 15 Oct 2002 20:50:38 +0200, KNL DtP wrote:

> [...]

> Der er meget at spare, og hvis man købe et velkendt og ordentligt
>kvalitetsprodukt, så er jeg ikke nervøs mht. garanti og reparation.

Førstnævnte har prissat den nye Canon Powershot G3 til 9.295,-
Sidst nævnte har sat det til 873 Euro, som vel er omkring 6.600,-

Den eneste danske forhandler der har sat en pris indtil nu på
www.edbpriser.dk er Digital4U, som mener at kunne sælge det for 7.695
når det engang kommer.

Man skal altså se sig godt for og checke prisen mange steder, for der
er altså ikke nogen der konsekvent er billigst _hver_ gang.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Per Wolfsdorf

Dato : 16-10-02 07:09

Hej

Jeg har købt hos www.technikdirekt.de, hvor man kan betale med Visa og har
kun gode erfaringer.

Jeg har også handlet et par gange hos http://www.internetfoto.de/, som tit
har været en del billiger med Canon. Her har de også en brugt afdeling, hvor
jeg har har handlet en enkel gang og været meget tilfreds. Den eneste ulempe
er, at man ikke kan betale med Visa og at det bliver sendt på PO og så skal
Post have 100 Dkr. for at behandle PO til udlandet.

Hvis jeg handler film (DIA), så har jeg gode erfaringer med www.mx2.com .
Sidst jeg bestillte 10 Sensia 200, betalte jeg 350 Dkr inkl. porto. Her i
Kbh skulle jeg give ca. 500 Dkr. for det samme. Her skal man passe på at
bestille fra den Tyske side og ikke den engelske, da de sender fra en kanal
øerne og så kommer der moms og toldbehandlingsgebyr på prisen.

VH
Per

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 16-10-02 15:07

"Per Wolfsdorf" <wolfsdorf@wanadoo.dk> wrote in

> Hej
>
> Jeg har købt hos www.technikdirekt.de, hvor man kan betale med Visa og
> har kun gode erfaringer.

Også her! Også gode erfaringer med www.ny-camera.net (som på trods af navnet
ligger i Tyskland)

Film køber jeg hos de to ovenstående, hvis jeg også skal have noget udstyr.
Hvis jeg kun skal have film, så køber jeg hos speedgraphic.co.uk som er
yderst effektive og rimelige i pris og med forsendelsesomkostninger! Sidst
bestilte jeg fredag kl 10 og havde filmene mandag morgen!

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP

Fra : Ebbe Rasch

Dato : 16-10-02 14:43

Hej

Jeg har købt mit Contax G2 i Tyskland til ca. halv pris, og min Contax flash
i Andorra til endnu mindre. Så hvis du en dag kommer forbi Andorra ...

Fra : Lasse

Dato : 16-10-02 16:17

Tak skal i have allesammen, kigger forbi siderne
--
Lasse (8900)

YOU`LL NEVER WALK ALONE