Ridse i glas?
Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 15-10-02 19:45

Hejsa i gruppen...

Jeg har søgt hjælp hos jer, da jeg har fået en ridse i min computerskærm...
Jeg ved godt at dette ikke er en EDB gruppe, men I må da have forstand på
det med glas og hvordan dette kan håndteres...

Håber at I har et godt råd da det er meget generende at se på ridsen,
specielt med hvid baggrund... På forhånd, mange tak!

Hilsen
Jonas M. Nielsen

Fra : scn

Dato : 15-10-02 19:56

"Jonas M. Nielsen" <moritz@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Håber at I har et godt råd da det er meget generende at se på ridsen,
> specielt med hvid baggrund... På forhånd, mange tak!

mener DR leth havde et råd med at bruge wienerkalk, men er ikke sikker
prøv at lede lidt på www.dr.dk/leth

Søren
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : The King

Dato : 17-10-02 15:59

Ellers skal du forhøre dig i en bil gruppe, jeg ved der er firmaer som
reparer riser og stenslag i bilruder, så måske der kunne findes noget der.

Fra : Carsten Gall

Dato : 17-10-02 22:57

The King <leo@leo.lir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3daf239a$0$34845$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Ellers skal du forhøre dig i en bil gruppe, jeg ved der er firmaer som
> reparer riser og stenslag i bilruder, så måske der kunne findes noget der.

Problemmet er nok bare at, selv om vi gør glasset og ridsen så ren som vi
overhovedet kan,
er det ikke sikkert det er godt nok.

Men det kunne da være meget intersant, at høre om det overhovedet kna
lade sig gøre.

Jeg kender en som har arbejdet i branchen, dog godt nok på kontor, det kna
være at hun ved mere om det, så jegvil prøve at kontakte hende.

Carsten