MS Windows
briani 27239
Proceslinie - Tilpas beskeder ???
Fra : N I E L S

Dato : 15-10-02 19:11

Nogen der har fundet en løsning på problemet med at XP ikke husker
indstillingerne under:
Egenskaber for proceslinie - Tilpas beskeder?

Når jeg vælger "skjul altid", vises ikonerne alligevel, efter næste boot.

Vanvittigt irriterende!!

N I E L S

Fra : Mose

Dato : 15-10-02 19:36

Er det de der "ballontekster" du mener - så klarer TweakUI den sag permanent

Mose

Fra : N I E L S

Dato : 16-10-02 15:00

Mose wrote:
> Er det de der "ballontekster" du mener - så klarer TweakUI den sag
> permanent
>
> Mose

Jeg mener den funktion, som bestemmer hvilke ikoner der skal vises i
proceslinien (den ved uret).
N I E L S

Fra : Mose

Dato : 16-10-02 15:22

Det problem har jeg ikke - har jeg sagt skjul altid forbliver de skjult.
Kører XP Pro / SP1 (men der var heller ikke problemer før SP1).

Der er altså ikke tale om en generel fejl i XP, men jeg kan desværre ikke
komme med en løsning ...

Fra : Svend Emil

Dato : 16-10-02 16:40

> Det problem har jeg ikke - har jeg sagt skjul altid forbliver de skjult.

MANGE tak, det var da en lille god detalje, som jeg ikke har tænkt på før !!
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Edmund

Dato : 16-10-02 17:24

Mose wrote:
> Det problem har jeg ikke - har jeg sagt skjul altid forbliver de
> skjult. Kører XP Pro / SP1 (men der var heller ikke problemer før
> SP1).

Prøv med Tiny Personal Firewall så får du problemer

--
Mvh Edmund

Fra : Mose

Dato : 16-10-02 17:42

Hvorfor skulle jeg installere "Tiny Personal Firewall", hvis dette giver
problemer....normalt installerer man tilg og sager for at undgå problemer

Mose

Fra : Edmund

Dato : 16-10-02 18:41

Mose wrote:
> Hvorfor skulle jeg installere "Tiny Personal Firewall", hvis dette
> giver problemer....normalt installerer man tilg og sager for at undgå
> problemer

Tror du virkelig at jeg vil lokke dig ud i problemer.
Det jeg mente var at ikonet til Tiny Personal Firewall ikke vil lade sig
skjule.

PS: kom desvære til at maile dette
--
Mvh Edmund

Fra : Mose

Dato : 16-10-02 19:57

Ja, det ved jeg godt - mit svar var mest ment i sjov ... for øvrigt kan jeg
se, af de øvrige indlæg, at det er et generelt problem med Tiny Firewall",
at den ikke vil acceptere, at blive gemt af vejen.

Fra : Edmund

Dato : 16-10-02 17:30

N I E L S wrote:

> Jeg mener den funktion, som bestemmer hvilke ikoner der skal vises i
> proceslinien (den ved uret).

Gælder det virkelig for alle slags programmer.

Fortæl hvilke programmer det drejer sig om.

Den eneste jeg ikke kan ændre på er Tiny Personal Firewall. Efter
genstart står den igen som "skjul når inaktiv" ligemeget hvad jeg sætter
den til

Er det XP home el. Pro

--
Mvh Edmund

Fra : N I E L S

Dato : 18-10-02 02:20

> [...]
>
> Den eneste jeg ikke kan ændre på er Tiny Personal Firewall. Efter
> genstart står den igen som "skjul når inaktiv" ligemeget hvad jeg sætter

Jeg kører XP Pro DK. Det drejer sig om mine netværks-ikoner, CloneCD osv.
Faktisk alle typer.
Det undrer mig lidt at det ikke er et generelt problem. Jeg har altid haft
det. Og faktisk er MB og lydkortet de eneste dele, der har været i samtlige
opsætninger af XP.
N I E L S