Ej visning filnavn i adresselinie
Fra : Torben Brøndum

Dato : 26-02-01 10:05

Hej,

Anver FP2K. Hvordan undgår jeg, at htm-dokumentnavnnet vises i adresselinien
browseren. ønsker således altid kun domainet vist.

Hilsen torben brøndum

Fra : ha

Dato : 26-02-01 14:02

Brug frames (eller rammer som det hedder i den danske version).

m.v.h.

Henrik Andersen

Fra : Torben Brøndum

Dato : 27-02-01 23:33

"ha" <bewah@tv.dk> wrote

> Brug frames (eller rammer som det hedder i den danske version).

Nu ville jeg endelig prøve at lave et site uden frames - men det gviver så
det problem, jeg har nu med filnavne i emnelinien. Jeg må så tage det med,
såfremt jeg ikke vil bruge frames ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : René Korsbæk

Dato : 28-02-01 17:32

Hvad er problemet med det? Er det ikke en fordel at brugere kan linke
til en specifik side på din site?

venligst