Huske batteri i N6210?
Fra : Daniel Alstrup

Dato : 15-10-02 17:19

Halløjsa!

Jeg ville bare høre om nogen kan fortælle mig hvad det lille batteri (1,5 v
ur-batteri) som sidder inden i telefonen bruges til? Hvis man skiller
telefonen ad, sidder det for neden under tasterne. Er det det der gør at den
husker klokken lidt længere end 2 sek, eller bruges det også til at huske
kalendernoter og tlf.numre osv?
Jeg spørger fordi der er en løs forbindelse ved lyset til mine taster
(tænder/slukker når man trykker) og jeg derfor vil se om det er noget jeg
selv kan ordne (garantien er udløbet). Men jeg gider ikke risikere at miste
alle mine data for den smule.

Hygge...
Daniel

Fra : Jens Rauff

Dato : 15-10-02 22:05

Du kan jo evt. tage backup af telefonens data (numre, sms'er, kalender ting
mv.) med Nokia Logomanager eller datasuite. Hvis du vel og mærke har et
datakabel eller en IRDa port.

Mvh Jens

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 15-10-02 23:46

"Jens Rauff" skrev i en meddelelse
> Du kan jo evt. tage backup af telefonens data (numre, sms'er, kalender
ting
> mv.) med Nokia Logomanager eller datasuite. Hvis du vel og mærke har et
> datakabel eller en IRDa port.

Ved det, men har desværre hverken kabel eller IR....

Hygge...
Daniel