Hvor kan man købe disse kabelpakker?
Fra : Ukendt

Dato : 15-10-02 16:34

Hej igen gruppe.

Hvor kan man købe i DK sådan en pakke?
http://www.basicelectronics.dk/images/kabler.jpg

Med sådan en pakke, og det rigtige software, så kan man unlocke en del
Nokia'er ikke? Og opgradere dem ik?

mvh
Rikke:)

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-02 17:23

"Rikke" <rikke> wrote in message
> [...]
> http://www.basicelectronics.dk/images/kabler.jpg
>
> Med sådan en pakke, og det rigtige software, så kan man unlocke en del

Tænkte på, når man nu kan få sådan et multikabel til at flashe med. Kan man
ikke også finde et multidatakabel?
Med ovenstående, kan jeg jo ikke lægge nye ringetoner over osv vel?

Besvar venligst begge ?

mvh
Rikke:)

Fra : Basic Electronics

Dato : 15-10-02 17:44

Hej
Det kan du hvis du fjerner images/kabler.jpg
fra adressen http://www.basicelectronics.dk/images/kabler.jpg

jeps
Og opgradere dem ik?
jeps

> Tænkte på, når man nu kan få sådan et multikabel til at flashe med. Kan
man
> ikke også finde et multidatakabel?
> Med ovenstående, kan jeg jo ikke lægge nye ringetoner over osv vel?
Det er et datakabel, men kun det der hedder M-bus, hvis du skal lægge
ringetoner og billeder ind skal det være F-bus. Men de findes kombineret,
men jeg ved ikke lige hvor
> Besvar venligst begge ?
håber det er gjort ordentligt, ellers spørger du bare igen.
MVH Janus Olsen

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-02 18:15

"Basic Electronics" <janus@basicelectronics.dk> wrote in message

> [...]
> men jeg ved ikke lige hvor
> håber det er gjort ordentligt, ellers spørger du bare igen.

Hej Janus :)
Mange tak for dit gode svar. Det klarede meget op for mig :)

Mvh
Rikke:)

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 15-10-02 22:42

Jeg har også samme kabelpakke til 399,-

Mvh Thomas

www.mobilkabler.dk

I can accept failure, but I can't accept not trying. - Michael Jordan.