MS Windows
briani 27239
Win XP menu ved isættelse af CD
Fra : Mose

Dato : 15-10-02 15:04

I Windows XP kan der komme en lille menu frem, når man isætter en CD med
forskellige valgmuligheder, alt efter, hvilken CD der er tale om (musik,
autorun CD, blank CD etc.).

Hvordan kan man redigere i denne og hvordan får man den frem igen, hvis man
er "kommet til" at sige "foretag intet" og husk dette næste gang...

Mose

Fra : Mose

Dato : 15-10-02 15:20

Den ene ting fandt jeg selv (egenskaber for drev--> automatisk afspilning)
så nu mangler jeg kun svar på, hvordan listen kan redigeres.......

Fra : Madsen

Dato : 15-10-02 15:26

Mose skrev:

> [...]
>
> Hvordan kan man redigere i denne og hvordan får man den frem igen,
> hvis man er "kommet til" at sige "foretag intet" og husk dette

Højreklik på cd-drevet inde i My Computer og vælg fanebladet Autorun
eller brug TweakUI.
Se evt.: <news:Xns92A7BD6CC12FFcopy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk>

Madsen.

Fra : Kurt Lund

Dato : 15-10-02 15:29

> [...]
>
> Mose
>
> Højreklik på dit drev - egenskaber- Automatisk afspilning!!
nemt!!
Kurt

Fra : Mose

Dato : 15-10-02 15:43

Ja, men hvordan redigeres listen ???

Ved lyd kan man kun vælge Windows mediaplayer ... og det er jo ikke altid
tilstrækkeligt ...!

Mose

Fra : Claus

Dato : 16-10-02 14:34

kan du ikke bare vælge et andet prg (browse) og så husker den dett til næste
gang?

Fra : Mose

Dato : 16-10-02 15:23

Nææææ, browse-muligheden er der slet ikke ...