MS Windows
briani 27239
TV-oversigt???
Fra : McDonald´s

Dato : 15-10-02 15:01

Hey
Nu har jeg set mange der har sådan en TV-oversigt...på deres skrivebord...
Hvor kan dette program hentes henne????

Håber på svar!

Jacob

Fra : Dalholm

Dato : 15-10-02 15:15

"McDonald´s" <jacobmjelde@b2mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hey
> Nu har jeg set mange der har sådan en TV-oversigt...på deres skrivebord...
> Hvor kan dette program hentes henne????

Hej Jacob, du skal hente programmet Samurize.
http://www.samurize.com/
og så bruge det Scripts der hedder GetTVDK_2
Har du brug for hjælp så spørg her.
http://www.piratdk.net/samurize/upload/

Mvh

Dalholm aka Jan.

Fra : scn

Dato : 15-10-02 15:19

> Hey
> Nu har jeg set mange der har sådan en TV-oversigt...på deres
> skrivebord... Hvor kan dette program hentes henne????

Og du er ikke stødt på navnet Samurize?

www.Samurize.com

der er også div scripts
eller kig lidt her:
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=ISO-8859-1&q=samurize&btnG=Google-s%F8gning&meta=group%3Ddk.%2A

Søren
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Mose

Dato : 15-10-02 15:21

Svaret er Samurize.... fedt program

Mose

Fra : Dalholm

Dato : 15-10-02 15:25

Fra : JapJap

Dato : 16-10-02 00:35

Hvilket Plugin skal jeg bruge til at vise Temp!!

Jacob

Fra : Dalholm

Dato : 16-10-02 12:41

"JapJap" <JapJap@everyday.com> skrev i en meddelelse
> Hvilket Plugin skal jeg bruge til at vise Temp!!

Hvis jeg forstår dig ret, så er det bla. cpu og sys temp du vil måle.
Det gøres ved at hente Mother Board Monitor, læs mere her:
http://mbm.livewiredev.com/

Når den er installeret kan du bruge Add Meter=> Add MBM i
Samurize.

Mvh Dalholm.