Sandheden om Orange Mono...
Fra : Jean

Dato : 15-10-02 14:10

Fandt lige denne artikel om Orange Mono... bør læses af dem, som har
overvejet at skrotte fastnettelefonen og istedet bruge Orange Mono på
mobilen:

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=16524

Mvh Jean

--
Vil du købe billige mobiltelefoner,
så er Wanna-save.com svaret!

Fra : Doktoren

Dato : 15-10-02 14:16

jeg mener klart også man skal holde sig væk... det er ok for den der har
abonnementet i de fleste tilfælde... men dem der ringer til en fra fastnet
kommer til at betale...

Tak for linket... som bare understreger min egen holdning

Dr. Koch
----------------------------------
tryk her hvis du vil se billige tilbud på mobiltelefoner osv..
www.wanna-save.com/default.asp?Bid=1&GuestID=11063794
----------------------------------

Fra : Christian Poulsen

Dato : 15-10-02 23:28

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=16538

Fra : Epedemic

Dato : 20-10-02 21:43

ehhh det er sq da ikke oranges skyld det koster hvad det koster at ringe til
en mobiltelefon?!? tdc er mig bekendt endda dem det er dyrest hos at ringe
til en mobil... at de så sidder på det meste af markedet er så en ting... og
hvor realistisk er det at man kun ringer til fastnettelefoner, det er noget
i retning af 70% af danmarks befolkning der har mobil hvis jeg husker ret...
? så at ens venner ikke kunne finde på at ringe til en mobil fordi det er
for dyrt den holder ikke? jeg synes nu ikke der er noget at brokke sig
over...
mono er i øvrigt også nævnt på forbrugerinformationens (dem som har lavet
undersøgelsen og som sviner dem til)hvide liste ..... moral er godt... men
dobbeltmoral er dobbelt så godt... mon de får for lidt opmærksomhed i
forbrugerinformationen???

Fra : Peter Rongsted

Dato : 21-10-02 08:33

"Epedemic" <fdgas@jsdaf.com> wrote:

> [...]
>? så at ens venner ikke kunne finde på at ringe til en mobil fordi det er
>for dyrt den holder ikke? jeg synes nu ikke der er noget at brokke sig

Jeg har haft mobil i lidt over 4 år. I begyndelsen beholdt
fastnettelefonen, fordi det var dyrt at ringe til en mobil. Men hverken
familie eller venner ringede til den - de ringede altid på mobilen! Når
den endelig ringede var det en avissælger eller forkert nummer. Så for
ca. 2 år siden droppede jeg min fastnettelefon. Jeg brugte den næsten
ikke længere. De fleste kvartaler lå regningen under kr 20 i samtaler.
Den fik dødsstødet da jeg fik en regning med samtaler for kr. 1,55 for
et helt kvartal! Og det var inkl. moms.

Peter

Fra : Signman

Dato : 25-10-02 23:41

Sikke noget sludder og vrøvl.....
Hvorfor al den kritik omkring Orange Mono...? Jeg syntes at det er et fint
abb. Jeg sparer min 2000,- i kvartalet.

Hvad koster det at ringe fra en mobiltlf til en anden mobil, hos f.eks
TDC...??? Er mono priserne højere end andre selskaber...?
Eksempelvis koster det 70 øre i minuttet at ringe fra en mono til en anden
mono mobil.
Fordelen ligger mest hos erhvervet, hvor man kan få sit fastnr med i
mobilen. Det vil altid koste 25/14 øre i minuttet at ringe til det abb,
Orange regner forøvrigt med at de private vil få samme fordel senere. Og så
er der mange der rykker sin fastnet tlf ud af stikket og ud af vinduet.

Mvh

Jens

Fra : HSK

Dato : 31-10-02 15:28

Orange er jo noget LORT, det ved alle og enhver da forhåbenligt.