Kendskab til en Valiant 18" Sejlbåd
Fra : mbn007

Dato : 15-10-02 10:34

Vi lige erhveret en valiant 18" sejlbåd og kunne egentlig godt tænke at
vide lidt om indretnings muligheder, ting vi skal være opmærksom på ved
denne type, evt. gode som dårlige erfaring fra tidliger/nuværende ejer.
Evt. også sejl størrelser??? måske sejl så vil passe til denne type

Vi har været inde og finde lidt indformation på WWW.Udkig.dk hvilket er
meget sparsom. På bibloteket er ikke mere at finde. Vi ved den er bygget
i England ved Cox Marine.

Informationerne er få, hvor vi ser frem til nogle svar.

mvh MBN

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan Illum Larsen

Dato : 15-10-02 21:30

> [...]
> i England ved Cox Marine.
>
> Informationerne er få, hvor vi ser frem til nogle svar.

Hej 007

Jeg har samme problem ! Jeg ved blot ikke helt hvilken type min båd er ? Den
minder om en mellemting mellem en 22" Leisure og en 22 Hurley. Der er et
skilt på masten (popnittet fast) hvor der står "Benfleet, Essex, England"
Det er alt hvad jeg ved. Se evt. indlæg fra 220902 "HJÆLP hvilken båd ?"
Dette er åbentbart en ren jungle at finde rundt i. Der er vist blevet bygget
mange både gennem tiderne i England.
Hvordan ser Jeres valiant 18" ud ? Har I et billede ?

Venligst

Jan