Samsung software
Fra : Ted

Dato : 15-10-02 08:36

Hej

Min "nye" mobil er en Samsung Sgh t100, som er købt af en person, som har
købt den i Kina.
Den har kun Engelsk & Kinesiske menuer nu.... Er der en mulighed for at
downloade et DK menusystem til den ?

Derudover syntes jeg ikke rigtig at kunne finde et godt program som kan gå
helt ind i telefonen, dvs at jeg gerne vil ind og læse simkortet, og tappe
det for mine oplysninger der. Findes der et rigtigt godt program til det ?

Jeg har selvfølgelig den originale CD, samt kabel. Men dette kan kun proppe
et par nye sange og billeder i.

Jeg har også fundet et program som kan opdatere til SGH T108, og dette er
gjort.

Med venlig hilsen

Teddy Abildtrup

Fra : Preben S. Nielsen

Dato : 15-10-02 16:17

> Jeg har også fundet et program som kan opdatere til SGH T108, og dette er
> gjort.
>
> Med venlig hilsen
>
> Teddy Abildtrup

Hvad er forskellen på SGH T100 og SGH T108?

mvh. PrebZi!

Fra : Ted

Dato : 16-10-02 13:18

> Hvad er forskellen på SGH T100 og SGH T108?
>
> mvh. PrebZi!

Tjae, det skulle være noget med lidt andre animationer i menuer, osv..

Det tog ca 8 min. og jeg kunne bestemt ikke se forskel bagefter. Måske min
var opdateret allerede ??

Jeg kender nu heller ikke til en tlf som hedder T108

Teddy

Fra : Thomas Lykkeberg

Dato : 16-10-02 18:48

On Tue, 15 Oct 2002 09:35:38 +0200, "Ted" <salg@smallblock.dk> wrote:

> [...]
>det for mine oplysninger der. Findes der et rigtigt godt program til det ?
Du har ikke brug for at "gå helt ind i telefonen" for at få fat i SIM
kortet. Du behøver blot en SIM kort læser.

/Thomas

Fra : buster26

Dato : 04-12-02 19:38

Er der nogen der har fundet svar på spørgsmålet om at opdatere til Dansk
SW?
Jeg har samme problem og vil sætte meget pris på en løsning!!!

/alexander

http://www.kandu.dk/

Fra : Kasper Christensen

Dato : 04-12-02 20:03

> Er der nogen der har fundet svar på spørgsmålet om at opdatere til Dansk
> SW?
> Jeg har samme problem og vil sætte meget pris på en løsning!!!

Selvom du får det opdateret så er der masser af fejl i den nye software.
Blandt andet er der problemer med en af alarmerne.

Fra : kentokio

Dato : 15-08-03 13:26

"buster26" skrev d. 04-12-02 19:38 dette indlæg :
> [...]
Dansk
> SW?
> Jeg har samme problem og vil sætte meget pris på en løsning!!!

samme problem her.. ?

men er dr ikke en der bare har en dansk ordbog så????

PLZ. HELP!

http://www.kandu.dk/

Fra : HanSSoN

Dato : 25-04-03 14:05

Er der ikke nogle der har det orginale firmware(software) hvor der er
danske menuer.
Eller ikke har updateret mobilen endnu, for så kan man bare lave en
backup med programmet Toolbox 4.3.2
. jeg vil bare gerne have den danske menu og 9T tilbage!!

Hilsen Jesper H

http://www.kandu.dk/

Fra : Seth

Dato : 25-08-03 19:39

Davs i andre SGH-T100 bruger.

T08 er der bare mindre lag i spillene men den du har fået for Kina har
nok været en T108 software, den Firmware i leder efter hedder T10XBVG2
og kan hentes på min hjemmeside www.duncan-bendix.dk man skal bruge
Toolbox_4.3.2 til at lave Backup og Firmware opdatere sin T100, der er
devsære ikke lavet en T108 version på Dansk kun på Rusisk, Arabisk,
Kinesisk og Engelsk.
PS der er også Manual om hvordan man gør

/Seth

http://www.kandu.dk/

Fra : Seth

Dato : 25-08-03 19:42