MS Windows
briani 27239
Åhh nej. Win98 lukker pc
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 15-10-02 07:34

Hej alle

Jeg var ude til en "patient" igår aftes som de mente havde virus.

Når jeg starter maskinen op så kommer window 98 billedet frem på
skærmen...det bliver stående i ca. 20 sekunder, så kan jeg liiiige akkurart
nå at se at den skriver "kan ikke indlæse keyboard.drv, geninstaller
windows".

Jeg har så startet den op i dos, og kan sagtens se keyboard.drv og alle de
andre filer men....

Hvad er der sket?

Kan jeg gøre andet end at geninstallere windows?

Venligst
Bo

Fra : Henning

Dato : 15-10-02 08:37

On Tue, 15 Oct 2002 08:33:32 +0200, "Rabbit_HGC" <sofus@post1.tele.dk>
wrote:

>Hej alle
>
>Jeg var ude til en "patient" igår aftes som de mente havde virus.
Havde han virus - har du fjernet den?

> [...]
>andre filer men....
>
>Hvad er der sket?
>
>Kan jeg gøre andet end at geninstallere windows?

Fjern virussen

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 15-10-02 08:55

>Kan jeg gøre andet end at geninstallere windows?
>
> Fjern virussen

Ja, men jeg er bare ikke sikker på at det er en virus, og jeg har sat en
virus scanning igang på calorius, fra dos af. Efter 2 timer gik skærmen i
sort....

Bo

Fra : mik

Dato : 01-12-02 17:14

"Rabbit_HGC" <sofus@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sort....
>
> Bo
>
> Hvilket antivirus program brugte du? kan varmt anbefale f-prot til at
scanne igennem i dos du kan hente her
http://www.f-prot.com/download/index.html

ellers evt snuppe en ny keyboard.drv og smide over i system mappen?

mik