Hjælp til Style Sheets
Fra : klaus@linnert.dk

Dato : 15-10-02 07:37

Hej. Som nybegynder i CSS verdenen har jeg fået et problem, prøv at gå på
www.sommer-as.dk, tryk på Diktermaskiner og Specifikationer.
For det første er punktstørrelsen for stor, jeg ved ikke hvorfor den
pludselig er blevet det, hvordan ændre jeg det?
For det næste, når du kører musen ned på f.eks den føste model LFH kommer
der en stregtegning tilsyne af LFH, men mit i det hele. Den skulle gerne
komme nedenunder teksten, hvordan ændre jeg det?
Måske skyldes det at selv teksten er blevet for stor.

På forhånd tak
Klaus Linnert

Fra : Ulrik Friis

Dato : 17-10-02 15:45

<klaus@linnert.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> komme nedenunder teksten, hvordan ændre jeg det?
> Måske skyldes det at selv teksten er blevet for stor.

Såvidt jeg kan se er din left.htm identisk med dit left.css. Dvs. at der
ikke er noget style sheet der holder styr på noget som helst.

mvh
Ulrik