MS Windows
briani 27239
Indhold af SP1 til XP ?
Fra : Børge T.

Dato : 15-10-02 05:22

Hej.
Jeg mener at kunne huske, at der er en web-side (hos Microsoft?) med en
grundig oversigt over, hvad der er blevet rettet i SP1 til WindowsXP.
Nogen der har et link til dette?

--

Vh
B.T.

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 15-10-02 09:53

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=/support/ServicePacks/Windows
/XP/SP1FixList.asp

Venligst

Rab

Fra : Madsen

Dato : 15-10-02 15:06

Børge T. skrev:

> [...]
> med en grundig oversigt over, hvad der er blevet rettet i SP1 til
> WindowsXP. Nogen der har et link til dette?

Madsen.

Fra : Børge T.

Dato : 15-10-02 20:58

<http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=/support/ServicePacks/Window
> [...]

Tak for det.
Madsen, hvordan laver du linket, så OE ikke "knækker" det?

--

Vh
B.T.

Fra : Madsen

Dato : 15-10-02 21:19

Børge T. skrev:

> Madsen, hvordan laver du linket, så OE ikke "knækker" det?

Jeg sørger blot for at det ikke bliver ombrudt herfra inden jeg
sender det. Altså at linket står på een lang linie og ikke bliver
knækket efter et vist antal tegn.

Den eneste måde du kan undgå at OE knækker links på er at sætte
tallet for linieombrydningen op. Hvis den står til 72 så vil OE
ombryde ved 72 tegns længde og det gælder også for links.
Du kan stille OE til maks. 132 tegn inde i OE, men det betyder
også at dine linier bliver 132 tegn lange og det er knapt så
smart. Tricket er at sætte den op på 132 tegn og så lave linie-
skifte med enter-tasten når du har skrevet omkring de 60-72 tegn,
som er den anbefalede linielængde her på usenettet. (For lange
linier vanskeliggører læsbarheden).

Det er nærmere beskrevet her:
<http://kommunalbastards.org/oe/oeusenet.html>

Xfut: <news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express>
Dette indlæg og svar til det vil havne i ovenstående gruppe.

Madsen.