Hvem udvælger surprise film i Imperial?
Fra : Per

Dato : 15-10-02 05:13

Jeg tænkte hvis vi nu fand frem til personen, kunne det være vi kunne
udøve lidt blid pression så han fik lyst til at vælge James Bond til
December surprisen

Fra : DrJack

Dato : 15-10-02 16:16

Hej Per

Du behøver ikke at lede så langt.

Det er ikke et spørgsmål om vi ikke virkeligt, virkeligt, virkeligt gerne
ville vise den, men et spørgsmål om vi får lov af filmselskabet (og havde vi
fået lov ville jeg nok benægte det alligevel da det jp skal være en
overraskelse).

mvh

Christian Rønnow
Nordisk Film Biografer

Fra : Per

Dato : 15-10-02 16:30

In article <3dac311c$0$79621$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
christian.hansen@bio.egmont.com says...
> Hej Per
>
> Du behøver ikke at lede så langt.

Hej Christian, og goddag :)

> [...]
> ville vise den, men et spørgsmål om vi får lov af filmselskabet (og havde vi
> fået lov ville jeg nok benægte det alligevel da det jp skal være en

Ok - jeg tænkte bare at selskabet vel ikke havde så meget imod det når
filmen stort set har haft premiere i resten af verdenen på det tidspunkt.
(Eller hvad med Nemesis?

Ok, det skal være en hemmelighed - bare det ikke bliver Far til fire i
sneen eller PowerPuffGirls the movie :)

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 15-10-02 17:18

Per wrote:
> [...]
> tidspunkt. (Eller hvad med Nemesis?
>
> Ok, det skal være en hemmelighed - bare det ikke bliver Far til fire i

En af mine venner arbejder i Cinemaxx - og der er det så hemmeligt, hvilken
film der kommer på som surprise, at operatørerne skjuler navnet på
filmrullen - og hvis de kan se, at der er en medarbejder der har smugkigget
(der er vel noget specialtape over eller noget) så finder de en hel ny film.
Bare sådan for at advare mod smugkiggeri

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Peter B. Juul

Dato : 15-10-02 18:56

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> writes:

> [...]
> (der er vel noget specialtape over eller noget) så finder de en hel ny film.
> Bare sådan for at advare mod smugkiggeri

I Imperial er det så hemmeligt, at man kan spørge i billetsalget lige
før filmen...

--
Peter B. Juul, o.-.o There are 10 types of people in the world.
The RockBear. ((^)) Those who understand binary

Fra : Per

Dato : 16-10-02 00:07

In article <YcXq9.108479$Qk5.4799968@news010.worldonline.dk>,
jskaaning@email.dk says...
> [...]
> (der er vel noget specialtape over eller noget) så finder de en hel ny film.
> Bare sådan for at advare mod smugkiggeri

Ai hva? Ligefrem en hel ny film - de er lidt hysteriske hva? :)
--
Danmark tvinges af EU til at indføre ny lov: Det bliver forbudt at købe
DVD'er fra Usa (andre regioner end 1), du må ikke lave backup af

Fra : Emil Rune

Dato : 15-10-02 17:45

> In article <3dac311c$0$79621$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
>
> Hej Christian, og goddag :)

Hej Christian. Jeg ved ikke om i kan bruge det til noget, men her er da et
lille forslag til nsæte surprise (november)...;)
Jeg ville ikke have noget imod at se Ghost Ship (
http://ghostshipmovie.warnerbros.com/trailer.html ), en film som efter min
mening passer perfekt til surprise arrangementet:

Den har indtil videre fået udemærkede anmeldelser fra div. testscreenings.

Den er produceret af Joel Silver og Robert Zemeckis (borger normalt for
kvaliteten) og har bl.a. et navn som Gabriel Byrne på rollelisten.

Derudover ligner det i mine øjne en rigtig crowdpleaser ;)

Og ved næste surprise forevisning (2 novemer) vil den allerede have haft
amerikansk premiere...

Well, som sagt, bare et lille forslag, som jeg ikke tror man ville gå helt
galt i byen med ;)

Med venlig hilsen
Emil Rune

Fra : Simon Pedersen

Dato : 15-10-02 18:03

"Per" <hyp1999@hotmail_removethis_.com> wrote in message

> Jeg tænkte hvis vi nu fand frem til personen, kunne det være vi kunne
> udøve lidt blid pression så han fik lyst til at vælge James Bond til
> December surprisen

Nu vi er igang med Surprise, vil jeg da lidt OT godt klage over manglende
fleksibilitet i BioCity i Århus.
Vi er omkring 17 der hver måned drager afsted, men det er ikke muligt at
forudbestille billetter hver måned, så vi ender altid på 2 eller 3
række...Det sutter

Mvh
Sap

Fra : DrJack

Dato : 15-10-02 18:34

Hej Simon

Det lyder underligt, jeg tjekker op på problemet.

mvh

Christian

Fra : zcully

Dato : 15-10-02 21:55

"Simon Pedersen" <flowbreakers@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> Vi er omkring 17 der hver måned drager afsted, men det er ikke muligt at
> forudbestille billetter hver måned, så vi ender altid på 2 eller 3

Det kan man nu. Jeg bestilte for halvanden uge siden.
Men jeg giver dig ret. Jeg var også altid uheldig at få ekledige pladser.

/Zcully

Fra : Per

Dato : 16-10-02 00:10

In article <gTXq9.108505$Qk5.4807745@news010.worldonline.dk>,
flowbreakers@hotmail.com says...

> [...]
> Vi er omkring 17 der hver måned drager afsted, men det er ikke muligt at
> forudbestille billetter hver måned, så vi ender altid på 2 eller 3

Apropros bestilling, jeg kan ikke bestille via biobooking, den siger det
ikke er muligt at bestille mere (til surprise) - hvad er det for noget?
Eller er det bare for dårligt? :)

Fra : Simon Pedersen

Dato : 16-10-02 11:24

> [...]
> Vi er omkring 17 der hver måned drager afsted, men det er ikke muligt at
> forudbestille billetter hver måned, så vi ender altid på 2 eller 3

Hmm Tror at jeg er blevet misforstået. Tanken er at når vi nu er 17 hver
måned, så ville vi gerne have 8 række afsat hver måned. Dette er ikke muligt
i Århus, hvorimod det sagtens kan lade sig gøre i København.
Angående Biobooking, så er det også træls at man ikke kan bestille mere end
8 billetter. Når man er op mod 17, kan det godt blive spændende om man
overhovedet kommer til at sidde ved siden af hinanden, eller om andre har
snuppet pladsen, da man skal bestille op til flere gange. Jeg savner også
muligheden for at udpege enkelte sæder. Så det ikke er et krav de skal være
ved siden af hinanden.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-10-02 14:30

On Wed, 16 Oct 2002 12:24:20 +0200, "Simon Pedersen"

> [...]
>muligheden for at udpege enkelte sæder. Så det ikke er et krav de skal være

Du kan vel vælge andre sæder selv?
Men iøvrigt meget enig i dine kommentarer.
Det kunne også godt fremstå i oversigten hvilken sal filmen går i. Det
er irriterende at skulle næsten hen til bestillingen inden man kan se
det.

Morten
morten@bowman.dk