Drægtighed
Fra : Anders Kærholm Chris~

Dato : 15-10-02 01:48

Hejsa!

Hvor lang tid går der fra en kat har fået killinger til den kan blive
drægtig igen?

Mvh.
Anders Christensen

Fra : Camilla Baird

Dato : 15-10-02 07:35

On 15/10/2002 02:47, in article
JBJq9.108182$Qk5.4700441@news010.worldonline.dk, "Anders Kærholm
Christensen" <anderskaerholm@hotmail.com> wrote:

> Hejsa!
>
> Hvor lang tid går der fra en kat har fået killinger til den kan blive
> drægtig igen?
>
> Mvh.
> Anders Christensen

I princippet kan hun vel blive drægtig I den første løbetid efter
killingerne er født - dvs ca 3-4 uger efter fødslen.
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 15-10-02 08:56

En af mine hunkatte gik helt fast i løbetid 8 dage efter fødsel, så vær
opmærksom på hende

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 15-10-02 07:39

hejsa
Det er lidt forskelligt
men fra 4 uger og fremefter Jeg har selv haft en kat der fik killinger igen
efter 12 uger, fordi jeg ikke vidste det kunne gå så stærkt.
så jo de kan skam være hurtige de damer

hilsen Sanne

http://www.silver-heart.dk
killinger til salg

"Anders Kærholm Christensen" <anderskaerholm@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:JBJq9.108182$Qk5.4700441@news010.worldonline.dk...

Fra : Stine Frandsen

Dato : 15-10-02 16:59

Hej
Min tidl. huskat fik killinger med 10½ uges mellemrum. Så hun blev altså
parret ca. 1 uge efter fødsel af første kuld. Desværre, men jeg lærte da en
del af det.
Stine

Anders Kærholm Christensen <anderskaerholm@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:JBJq9.108182$Qk5.4700441@news010.worldonline.dk...

Fra : Anders Kærholm Chris~

Dato : 16-10-02 01:31

Uha, jeg håber på det bedste.
Der er en tilløberkat som har fået 4 killinger hjemme hos mig (forøvrigt de
dejligste små misser og jeg har slet ikke tænkt på at hun kunne blive
gravid igen. Jeg håber godtnok ikke det er for sent. Det er nu dejligt at
have sådan nogle små kære killinger til at rende rundt, men ikke to kuld i
træk

Mvh.
Anders Christensen

Fra : Pia J

Dato : 16-10-02 06:08

Hvis du overvejer at få hende steriliseret, kan dyrlægen godt gøre det
selvom hun er drægtig. Jo tidligere i graviditeten desto bedre naturligvis.

:Pia