Warcraft III key.
Fra : Anders Petersen

Dato : 14-10-02 23:31

Jeg er den glade ejer af Warcraft 3 og Jeg ville lige høre om man kan bruge
sin Key til 2 personer på Bnet???
Eller er det kun muligt at logge på 1 person med 1 key???

På forhånd tak.......Anders Petersen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-10-02 00:12

In article <3dab45a1$0$3655$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Anders Petersen wrote:
> Jeg er den glade ejer af Warcraft 3 og Jeg ville lige høre om man kan bruge
> sin Key til 2 personer på Bnet???
> Eller er det kun muligt at logge på 1 person med 1 key???

Ja. Men det er vel heller ikke noget problem da du kun må spiller
en mand med hver kopi af skiven du har købt. Der medfølger gratis
online key

Fra : Anders Petersen

Dato : 15-10-02 14:53

> Ja. Men det er vel heller ikke noget problem da du kun må spiller
> en mand med hver kopi af skiven du har købt. Der medfølger gratis
> online key

Spørgsmålet var jo om man kunne bruge sin ENE kode, til 2 personer på
nettet. Da jeg købte wc3 fik jeg at vide, af ekspedienten, at der var 2 keys
med i æsken, hvilket der jo ikke er. Derfor ville jeg så gerne vide om 2
personer ku bruge samme kode på Bnet (samtidig) da jeg sidder til et 2 mands
Lan nu.
men det lyder det jo ikke til......

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 15-10-02 16:19

Anders Petersen wrote:
> [...]
> personer ku bruge samme kode på Bnet (samtidig) da jeg sidder til et 2 mands

Det er da fuldstændigt underordnet om man kan eller ej, hvis i vil
spille begge to så har i selvfølgelig købt to eksemplarer og så har i
selvfølgelig to koder hvilket betyder der ikke er et problem.

God fornøjelse

Bruno

Fra : JHN

Dato : 16-10-02 13:42