Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Agfa 780 Problemer
Fra : P.L.P.

Dato : 14-10-02 23:17

Hej !
Problemer med mit Agfa 780.
Når jeg tænder for det kommer der ikke noget i displayet hverken batteri
stand eller antal billeder tilbage.
Skærmen viser Format eller don´t Format
Hvis jeg vælger Format viser det Format falid
Og vælger jeg don´t format viser det NO Media
Hvad kan der være galt med kamera ?
Har prøvet med 2 forskellige Kort et 2MB. og et 16MB.

Hvor stort et Smart media kort kan jeg bruge ?

Mvh. Per

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-10-02 01:47

Max 8MB.

Fra : P.L.P.

Dato : 15-10-02 04:14

"Jens Peter Karlsen" skrev i en meddelelse

> Max 8MB.

Tak for oplysningen.
Men hvor kan jeg så købe et SmartMedia kort på 8MB ?
Det mindste jeg kan finde på www.edbpriser.dk er på 16MB........!

Mvh. Per

Fra : Peter Schrøder

Dato : 15-10-02 07:35

"P.L.P." skrev
> Men hvor kan jeg så købe et SmartMedia kort på 8MB ?
> Det mindste jeg kan finde på www.edbpriser.dk er på 16MB........!

Prøv i markedsgruppen. Det skulle være mærkeligt om der ikke
lå et par 8mb kort og flød et-eller-andet sted.
Ellers kan de købes hos fotohandleren, men
de er sikkert dyrere end f.eks. 165mb kort.
Men hvis du heller ikke kan formattere dit 2mb kort, ligger
problemet sikkert et helt andet sted...

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply