MS Windows
briani 27239
Internet Explorer redirecter til msn.com
Fra : Thomas Makro

Dato : 14-10-02 22:04

Hejsa.

Hvordan hindrer man at de web-adresser IE ikke kan finde, redirectes
til MSN Search? Jeg er godt træt af denne "service".

--
M.v.h.
Thomas Makro

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-10-02 00:17

Mon, 14 Oct 2002 23:04:08 +0200, skrev Thomas Makro
<makro@cyberjunkie.dk>:

>Hvordan hindrer man at de web-adresser IE ikke kan finde, redirectes
>til MSN Search? Jeg er godt træt af denne "service"

Funktioner => Internetindstillinger => Avanceret => Søg ikke fra
adresselinjen.

Fut: news:dk.edb.internet.software.browser, hvor svar herpå
bringes.