Skærme
Fijala 3554
Erfaringer med IBM 21" ?
Fra : mikkel

Dato : 14-10-02 22:22

Jeg har fået tilbudt en IBM P275 21". Ud fra specifikationerne
ser den ok ud - Trinitron, 0,24 dotpitch, 1600x1200@85Hz.
Jeg skal bruge den professionelt til grafisk arbejde, så jeg
stiller forholdsvis store krav.

Er der nogle der erfaring med denne skærm??? Og kan den måle
sig bare nogenlunde med fx. Sony G520/E430 som jeg ved er rigtig
gode skærme?

På forhånd tak,
Mikkel

Fra : Thomas Antonsen

Dato : 16-10-02 13:52

Hej,

Jeg købte en del af dens forgænger P260 på mit forrige arbejde, og kan
uforbeholdent anbefale den. Jeg havde selv en Sony GDM-500 som
"referenceskærm" mens jeg købte IBM'erne. IBMs "P-skærme" er Sony OEM
skærme. Jeg vil mene P-260 er 95% af en GDM-500 til 60% af prisen. Hvis du
ikke er "Trinitron-hader" så køb den.

VH Thomas

Fra : Mikkel Andreasen

Dato : 17-10-02 22:11

Jeg har lige sat en P275 op på arbejdet. Den står KANON skarpt! Det er ude
tvivl det flotteste billede jeg har set. Desværre sidder den på et
middelmådigt grafikkort, så det bliver ikke noget med at køre op til
1600x1200.

Den bruges forresten primært til AutoCAD.

Mvh.
Mikkel