hummer/krebs
Fra : ole

Dato : 14-10-02 21:52

for ca. 1 år siden kom min kone og dreng hjem med et par hummere de havde
købt til vores akvarie 325l
da de kom var de ca. 4 cm lange og de gemte sig så godt at jeg havde glemt
dem.
men i de sidste måneder er de vokset enormt ca.10-15 cm lange. Mit spørgsmål
er hvad er det for nogle (art)
kan vi få dem til at yngle?.
De har hver deres hule i bunden af akv. som de selv har gravet.
krebsene er brune-sorte og spiser alt myg-rejer-orm-tørkost.
erfaringer ønskes?
MVH Ole

Fra : Klaus

Dato : 14-10-02 22:03