MS Windows
briani 27239
oprette bredbånd forbindelse med Win ME
Fra : KeNzO

Dato : 14-10-02 21:42

hvordan opretter man bredbånd (internet) forbindelse i Win me.
I xp har jeg ikke noget problem.
Grunden til jeg spørg er at jeg har været ovre ved min nabo og prøvede at
sætte det op men det mangler det der lan ting som jeg ikke kan finde ud af.
Hjælp min nabo så han kan blive online

Fra : Dopedog

Dato : 14-10-02 22:55

> [...]
> Grunden til jeg spørg er at jeg har været ovre ved min nabo og prøvede at
> sætte det op men det mangler det der lan ting som jeg ikke kan finde ud

Hvad tænker du på med bredbånd forbindelse?
TDC ADSL? NetExpress? Bolig Bredbånd? Cybercity?
Eller andet måske? :)

-Ronnie

Fra : KeNzO

Dato : 15-10-02 14:09

Sorry det har jeg liige glemt men det er pro@cess mener jeg de har

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-10-02 23:05

"KeNzO" <bussemand@operamail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Grunden til jeg spørg er at jeg har været ovre ved min nabo og prøvede at
> sætte det op men det mangler det der lan ting som jeg ikke kan finde ud

Prøv evt. at se på
http://www.dk-tv.dk/
Under support kan du se, hvordan deres opsætning skal foretages, herunder
oprettelse af netværksforbindelse og opsætning af browser.
Det er måske noget af det samme, som du skal bruge.

Kurt