software til divx
Fra : Thomas

Dato : 14-10-02 20:16

Hej
jeg er snart den lykkelige ejer af en Ibook (imorgen), og vil i den
forbindelse høre om der er nogen der kan anbefale en divx afspiller til Mac
OS X.

På forhånd tak.

Mvh.

Thomas

Fra : Lone Koefoed

Dato : 14-10-02 22:45

In article <aof5fr$1spt$1@news.cybercity.dk>,
"Thomas" <thlu@vip.cybercity.dk> wrote:

> jeg er snart den lykkelige ejer af en Ibook (imorgen), og vil i den
> forbindelse høre om der er nogen der kan anbefale en divx afspiller til Mac
> OS X.

jeg er glad for vlc (videoLAN client), der fungerer fint.
Den kan bl.a. findes her: http://www.macupdate.com/info.php/id/5758
Jeg benytter en anden udgave (ældre), men det betyder nok ikke det store.

Og tillykke med dit nye vidunder.
--
Lone

Fra : Neglesaks

Dato : 25-10-02 23:52

Lone Koefoed <karotte@mac.com> wrote:

> jeg er glad for vlc (videoLAN client), der fungerer fint.
> Den kan bl.a. findes her: http://www.macupdate.com/info.php/id/5758
> Jeg benytter en anden udgave (ældre), men det betyder nok ikke det store.

Jeg bruger den også på en 500 Mhz iMac, og den fungerer (næsten)
fortræffeligt.

Prøv den, prøv den!

--
http://neglesaks.dk
En go' gang Pia blir' Danmark blåt a'!

Fra : Jesper

Dato : 26-10-02 03:25

> [...]

> jeg er snart den lykkelige ejer af en Ibook (imorgen), og vil i den
> forbindelse høre om der er nogen der kan anbefale en divx afspiller til Mac

Ja, QuickTime med DivX 5 codec, hent den på http://www.divx.com/ DivX
filer skal man lige køre den medfølgede DivX Validator for at rette
headeren så QuickTime kan læse den.
--
Jesper myem@il -> lustmagnet {at} sexmagnet [dot] com
»Ligestillingen er kommet for at blive. Men derfor er