PUK-kode væk...
Fra : Jean

Dato : 14-10-02 18:09

Hej NG!

Jeg har en kammerat, som i en brandert har trykket koden forkert 3 gange.
Herefter skal han bruge PUK-koden, som han har smidt væk...

Er eneste udvej, at han ringer til mobilselskabet, og får dem til at sende
koden, eller kan man fikse det selv via et kabel?

Mvh Jean

--
Vil du købe billige mobiltelefoner,
så er Wanna-save.com svaret!

Fra : Unlock.Nykøbing.M

Dato : 14-10-02 18:30

den eneste udvej er et nyt kort da koden er unik og tele selskabet ikke
kender den eksakte kode

det kan godt være de vil have et gebyr for et nyt kort

--

**************UNLOCK*************
og rep af div mobil tlf. 40402050.

Fra : Jan-Erik

Dato : 14-10-02 18:53

Unlock.Nykøbing.M wrote:
> den eneste udvej er et nyt kort da koden er unik og tele selskabet
> ikke kender den eksakte kode
>
> det kan godt være de vil have et gebyr for et nyt kort

Ar, jeg har da et par gange hjulpet med at få oplyst en PUK-kode fra
forhandleren.
Kan huske at Sonofon ville have tilsendt skriftlig legitimation og
underskrift og så sendte de PUK-koden pr. brev.

/Jan-Erik

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 14-10-02 19:05

> Kan huske at Sonofon ville have tilsendt skriftlig legitimation og
> underskrift og så sendte de PUK-koden pr. brev.
Telmore sendte min med e-mail, men det gør de kun til den e-mail som du er
tilmeldt telmore med :)

MVH
Morten

Fra : Birkoff

Dato : 14-10-02 19:14

Hej
Kortet er først ubrugeligt når puk-koden er tastet forkert 10 gange,
puk-koden kan du få oplyst af dit selskab, de plejer at sende dem pr. brev
MVH Birkoff

Fra : Jean

Dato : 14-10-02 19:12

Unlock.Nykøbing.M skrev:
> den eneste udvej er et nyt kort da koden er unik og tele selskabet ikke
> kender den eksakte kode
>
> det kan godt være de vil have et gebyr for et nyt kort

Min kammerat ringede til Telia og de sender koden med det samme, han skulle
få den med posten i morgen...

Mvh Jean