stephen king stormen på tv3 i søndags
Fra : Chokmah

Dato : 14-10-02 17:54

nu så jeg den ikke færdig men det skulle være en mini serie - menjeg
kan ikke finde ud af om den er færdig efetr 2 timer eller ?
hvornår kommer resten ?
indrømmet lidt OT men ... desperate handlinger kræver .... ?
MvH
Bo M Mogensen
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : zcully

Dato : 14-10-02 21:31

"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message
> [...]
> hvornår kommer resten ?
> indrømmet lidt OT men ... desperate handlinger kræver .... ?

Hellody

Hmm...
Den Storm of the century de sender på 3+ i øjeblikket er en miniserie i 3
dele.
1 del kom som sagt igår og del 2+3 bliver sendt næste søndag fra 00:15.

Jeg har ikke selv set den, men har hørt den skulle være ret god, så jeg
optager den og ser den lidt mere sammenhængende.

/Zcully

Fra : Silver

Dato : 14-10-02 22:43

Den er kanon godt skruet sammen! har set hele serien da sverige tv4 i sin
tid sendte den.

Mvh
Silver

Fra : zcully

Dato : 15-10-02 15:54

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Den er kanon godt skruet sammen! har set hele serien da sverige tv4 i sin
> tid sendte den.
>
> Mvh
> Silver

Hmmm....