En bekymret søster... hjælp
Fra : Carsten Sørensen

Dato : 14-10-02 15:42

Min søster har (endelig) fået sin hunkat neutraliseret i dag. Meget bekymret
har hun lige fortalt at katten har kastet "skum" op... Er det noget at være
bekymret for? Er det ikke bare fordi hun har fastet, er "fuld" og ikke
rigtigt har noget at kaste op?

Carsten Sørensen

Fra : Camilla Scharff

Dato : 14-10-02 16:34

Hej Carsten

Ja, det er fordi katten har fastet - så har den jo ikke noget i mavesækken
at kaste op, og der kommer så kun mavesyre/slim mv. (skum). Et par
opkastninger kan sagtens forekomme, men den skal selvfølgelig ikke brække
sig uafbrudt - men altså, hvis det kun var en enkelt gang eller to, skulle
det ikke give anledning til problemer.

Mvh. Camilla

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 14-10-02 20:34

> [...]
> sig uafbrudt - men altså, hvis det kun var en enkelt gang eller to, skulle

Okay, det beroliger da lidt. Hun er nu oppe på fem, men det forekommer
kun når hun bevæger sig ud i bakken, resten af tiden ligger hun bare hos
min søster. Selv om det er meget, så synes jeg bare det lyder som om hun
er ret groggy.

Carsten Sørensen