konvertion af 3310-3315!
Fra : ostemanden

Dato : 14-10-02 15:03

Hejsa!
Jeg har set/hørt/læst at man kan konventere sin 3310 til 3315... Nu er
det bare det! Kan jeg gøre det med det udstyr jeg har, eller skal der
mere til???

Jeg har et datakabel købt gennem T-hansen, plus porgrammet knok95. Jeg
har prøvet phone settings -> convert 3310 to 3315, men uden held. SKAL
man bruge et flash-kabel?? Og i så fald, hvor meget koster det og hvor
kan man købe det henne????

MVH Ostemanden

http://www.kandu.dk/

Fra : Per Sørensen

Dato : 14-10-02 14:59

Du har sådan set gjort det rigtigt, men din vers. i telefonen er nok ikke
den rigtige, den skal have mindst ver. 5.55 i sig:)

--
www.djubi.dk
Unlock og rep. af de fleste mærker.

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 14-10-02 17:55

Per Sørensen wrote:
> Du har sådan set gjort det rigtigt, men din vers. i telefonen er nok
> ikke den rigtige, den skal have mindst ver. 5.55 i sig:)

Dvs hvis man først opgraderer sin eks 4.XX til en 5.55, så vil det virke ?

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Birkoff

Dato : 14-10-02 19:09

jeps

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 14-10-02 20:41

"Per Sørensen" <djubi@djubi.dk> skrev i en meddelelse
> Du har sådan set gjort det rigtigt, men din vers. i telefonen er nok ikke
> den rigtige, den skal have mindst ver. 5.55 i sig:)
>
> Ja mindst version 5.47

mvh Lars Bøgvad