Sjov detalje :)
Fra : antidote

Dato : 14-10-02 13:04

Synes lige at jeg ville dele følgende med jer!
Er grappet fra Hitman 2 - vil måske støde nogle Brøndbyfans... så er I
advaret!

http://www.antidote.dk/hitman.jpg

--

/antidote

Fra : Morten

Dato : 14-10-02 13:55

> Synes lige at jeg ville dele følgende med jer!
> Er grappet fra Hitman 2 - vil måske støde nogle Brøndbyfans... så er I
> advaret!
> http://www.antidote.dk/hitman.jpg

FC København beats Bundby - *LOOOL*

Mvh.
Morten

Fra : Peter Jensen

Dato : 14-10-02 14:00

"antidote" <antidote2001@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Synes lige at jeg ville dele følgende med jer!
> Er grappet fra Hitman 2 - vil måske støde nogle Brøndbyfans... så er I
> advaret!

Synes det er totalt iorden
--
Peter J

Fra : Jean

Dato : 14-10-02 15:05

Peter Jensen skrev:
> Synes det er totalt iorden

Jeg kunne ikke være mere enig...

Mvh Jean

--
Vil du købe billige mobiltelefoner,
så er Wanna-save.com svaret!

Fra : LowLifeDK

Dato : 14-10-02 15:50

Hvem er Brøndby ?

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 14-10-02 16:10

On Mon, 14 Oct 2002 14:03:41 +0200, "antidote"
<antidote2001@hotmail.com> wrote:

>http://www.antidote.dk/hitman.jpg

Den ser MEGET fake ud. Eller også staver de ad helvede til.
--
Min private babeside - nu med IPIX billeder.
http://www.patricia-brinch.dk (Ved e-mail, slet 2xBEDSTE)

Fra : Ged

Dato : 14-10-02 16:17

Brian B. Christensen <bedstefar@bedstepatricia-brinch.dk> wrote:

>Den ser MEGET fake ud. Eller også staver de ad helvede til.

Den er skam rigtig nok - det er i spillet. I banen med bomben på
hotellet står der navnet Gerk K (ham den hjernedøde
hip-hopper-karakter fra Gramsespektrum) i gæstebogen. Det er vist det
man kalder et par easter eggs til danske spillere.

Fra : Svend Emil

Dato : 14-10-02 16:33

> [...]
> hip-hopper-karakter fra Gramsespektrum) i gæstebogen. Det er vist det
> man kalder et par easter eggs til danske spillere.

Ok, det er sådan noget der gør spillene fede !!!

Er det ligesom at på Maddam Tousauds i London sidder H.C. og læser i en bog
med danske eventyr, eller hvad :) (easter egg til de danske turister !!
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Simon Kamber

Dato : 15-10-02 19:37

On Mon, 14 Oct 2002 17:33:07 +0200, "Svend Emil"
<svendemil@hotmail.com> wrote:

>Ok, det er sådan noget der gør spillene fede !!!
>
>Er det ligesom at på Maddam Tousauds i London sidder H.C. og læser i en bog
>med danske eventyr, eller hvad :) (easter egg til de danske turister !!
Vi skal jo have noget ud af at være landsfæller med produktionsholdet.

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 14-10-02 16:48

> [...]
> hip-hopper-karakter fra Gramsespektrum) i gæstebogen. Det er vist det
> man kalder et par easter eggs til danske spillere.

Der er masser af små sjove ting i hitman 2.. FCK optræder flere gange..
http://home.worldonline.dk/suckme/mere_fck.jpg
Og på denne pizza står der "ægte pizza med lort på" :)
http://home.worldonline.dk/suckme/hitman_pizza.jpg

Nogen der evt gider poste et billede med Gert K der, det har jeg ikke set ?
:)

--

Andreas Jeppesen

Fra : Svend Emil

Dato : 14-10-02 17:17

> [...]
> http://home.worldonline.dk/suckme/mere_fck.jpg
> Og på denne pizza står der "ægte pizza med lort på" :)

Hehe, har der været nogen danskere med til at udvikle det, eller hvordan ???
Det er i hvert fald riiimelig sejt !
--
--- Svend Emil (o: ---
"med lort på" ....... LOL

Fra : Jakob Nørskov

Dato : 14-10-02 17:31

On Mon, 14 Oct 2002 18:17:23 +0200, "Svend Emil"

>Hehe, har der været nogen danskere med til at udvikle det, eller hvordan ???
> Det er i hvert fald riiimelig sejt !

IO-interactive der har lavet spillet er dansk - hvor stor en del af
teamet der er dansk ved jeg ikke lige, men det er temmelig sikkert en
hel del.

\Jakob

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 15-10-02 23:06

Jakob Nørskov wrote:
> IO-interactive der har lavet spillet er dansk - hvor stor en del af
> teamet der er dansk ved jeg ikke lige, men det er temmelig sikkert en
> hel del.

Korrekt, de to "hovedbagmænd" bag spillet er begge danske -
imponerende, at lille Danmark kan være med på den store spilscene!

\Mandal

Fra : FeZ

Dato : 14-10-02 17:40

"Brian B. Christensen" <bedstefar@bedstepatricia-brinch.dk> skrev i en
meddelelse news:ifnlqus2q5u73i8i02j3ootolr6lg4o7tr@4ax.com...
> Den ser MEGET fake ud. Eller også staver de ad helvede til.

Hvad ser du på billedet der er stavet forkert ?
--
FeZ

Fra : Oskar Stern

Dato : 14-10-02 19:22

"FeZ" <fez@lovely.spam.stofanet,dk> wrote in message

> [...]
> meddelelse news:ifnlqus2q5u73i8i02j3ootolr6lg4o7tr@4ax.com...
>
> Hvad ser du på billedet der er stavet forkert ?

Udover Bunby, så står der "unbeateble", når det heder "unbeatable". Iøvrigt
så er det en lidt mærklig sætning, burde måske have været "Hodgsons boys
undefeated in 20 matches" el. lign. men meget cool lavet aligevel

Oskar Stern
-----------------
There are 10 kinds of people in the world: Those who understand binary, and
those who don't

Fra : FeZ

Dato : 14-10-02 20:00

"Oskar Stern" <oskar@wohlen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> så er det en lidt mærklig sætning, burde måske have været "Hodgsons boys
> undefeated in 20 matches" el. lign. men meget cool lavet aligevel

OK, den med "unbeateble" smuttede lige.
Men Bundby er da et meget brugt øgenavn for BIF der hvor
jeg kommer fra
Nevermind - er vist ved at være ret OT
--
FeZ

Fra : Janus Høi

Dato : 15-10-02 18:39

"Brian B. Christensen" <bedstefar@bedstepatricia-brinch.dk> skrev i en
meddelelse news:ifnlqus2q5u73i8i02j3ootolr6lg4o7tr@4ax.com...

> Den ser MEGET fake ud. Eller også staver de ad helvede til.

Der var også FCK-brøndby avisforside i 1'eren.
--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Simon Kamber

Dato : 15-10-02 19:37

On Mon, 14 Oct 2002 17:09:44 +0200, Brian B. Christensen
<bedstefar@bedstepatricia-brinch.dk> wrote:

>Den ser MEGET fake ud. Eller også staver de ad helvede til.
Stavefejlen er jo end del af fornærmelsen.

Fra : Benny Jensen

Dato : 14-10-02 18:07

Godt set.

Fra : Lasse

Dato : 15-10-02 09:35

der burde komme en patch der retter/opdater avisen til:
"Brøndby IF champions 2002" og "Hodgson screws fck and leaves whining
østergaard behind.."

/Lasse

Fra : Tom Hansen

Dato : 15-10-02 13:31

LOL

Fra : Simon Kamber

Dato : 15-10-02 19:37

On Tue, 15 Oct 2002 10:34:53 +0200, "Lasse" <lasse.kamp@mail.dk>
wrote:

>der burde komme en patch der retter/opdater avisen til:
>"Brøndby IF champions 2002" og "Hodgson screws fck and leaves whining
>østergaard behind.."
Føler en bundby-fan sig truffet?:D (skal lige siges jeg er neutral i
religionskrigen, har aldrig set en fodboldkamp til ende så lange jeg
kan huske)

Fra : Simon Kamber

Dato : 15-10-02 19:37

> [...]

>Synes lige at jeg ville dele følgende med jer!
>Er grappet fra Hitman 2 - vil måske støde nogle Brøndbyfans... så er I

Den er lissom instruktionsbogen til det første hitman. Der stod også
som eksempel på "brugernavn" bl.a. Poul Nyrup er en nar

Fra : Simon Kamber

Dato : 15-10-02 19:37

On Mon, 14 Oct 2002 14:03:41 +0200, "antidote"
<antidote2001@hotmail.com> wrote:

>http://www.antidote.dk/hitman.jpg
Hov, er den forresten også i toeren? Så den på hotellet i 1eren