MS Windows
briani 27239
Hvor mange sektore pr track?
Fra : Jens

Dato : 14-10-02 13:31

Hejsa

Er det muligt / hvordan ændre man hvor mange sektore der skal ligge pr track
på harddisken, kører win2k og bruger NTFS.

- Jens

Fra : Jens Petersen

Dato : 14-10-02 19:12

On Mon, 14 Oct 2002 14:31:09 +0200, "Jens" <ask@news.dk> wrote:

>Er det muligt / hvordan ændre man hvor mange sektore der skal ligge pr track
>på harddisken, kører win2k og bruger NTFS.

Jeg ved det ikke, men det har da heller ikke været et problem i mange
år.

Hvad er det for noget udstyr du har og hvad er problemet helt eksakt?

--
Jens

I always have too much month left at the end of my money.

Fra : Jens

Dato : 15-10-02 08:09

Hej
> Jeg ved det ikke, men det har da heller ikke været et problem i mange
> år.
>
> Hvad er det for noget udstyr du har og hvad er problemet helt eksakt?
Uden at være næsvis, men hvis du ikke ved det hvorfor vil du så vide mere!?

Systemet kører på en SCSI disk og jeg skal bruge et krypteringsprogram der
kæver 63 sektore per track.

Mvh

-Jens

Fra : Jens Petersen

Dato : 17-10-02 10:23

On Tue, 15 Oct 2002 09:09:07 +0200, "Jens Næsvis" <ask@news.dk> wrote:

>Uden at være næsvis, men hvis du ikke ved det hvorfor vil du så vide mere!?

Det kan jo være at andre kan hjælpe hvis der kommer lidt flere
oplysninger frem, og så er jeg måske lidt nysgerrig

>Systemet kører på en SCSI disk og jeg skal bruge et krypteringsprogram der
>kæver 63 sektore per track.

Se det kunne du jo lige så godt have skrevet i din første posting.

--
Jens

*** DO NOT WRITE BELOW THIS LINE *** FOR OFFICIAL SYSOP USE ONLY