Skærme
Fijala 3554
sony multiscan 100 sf og direct3d_8-gengiv~
Fra : kro

Dato : 14-10-02 13:44

jeg har en skærm som lukker ned når jeg prøver at spille f.eks ghost recon.

hvis jeg køre dxdiag kommer fejlen når jeg tester skærm/direct3d 8-
gengivelse
(skærm/direct3d 7-gengivelse køre uden problemer)

jeg har ændret skærmen opløsning og opdatereing til 600x800 85 Hz, det
skulle skærmen kunne klare (har også prøvet meget andet 60Hz og opefter)

jeg har ændret opdateringshastigheden i directdraw

jeg har prøvet at finde en driver til skærmen hos sony og andre steder uden
held

jeg har prøvet med en anden skærm, og så virker det ok.

jeg har opdateret nVIDIA gforce driver til 30.82_winxp

jeg har prøvet at instalere ghost recon på en helt ren win xp med samme
resultat

mit system er
win xp
gforce2 skærmkort