Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Video på digi kam.
Fra : LR

Dato : 14-10-02 13:17

Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at se hvordan video på et digital kamera ser ud -
én der giver et eksempel ? :)

//LR

Fra : Peter Schrøder

Dato : 14-10-02 14:25

"LR" skrev
> Jeg kunne godt tænke mig at se hvordan video på et digital kamera ser ud -
> én der giver et eksempel ? :)

Der er meget stor forskel på kvaliteten af
disse kameraers videokvalitet. Mange kan lave
"web-cam kvalitet" med eller uden lyd. Enkelte
leverer "hollywood-kvalitet" i VGA og op til
30fps. Hvilken slags er du interesseret i?

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply

Fra : LR

Dato : 14-10-02 15:10

> [...]
> "web-cam kvalitet" med eller uden lyd. Enkelte
> leverer "hollywood-kvalitet" i VGA og op til
> 30fps. Hvilken slags er du interesseret i?

tjaa... har aldrig set video fra et digitalkamera ... så hvis jeg kunne se
nogle gode og dårlige eksempler kunne det var dejligt

//LR

Fra : ha

Dato : 14-10-02 14:57

> Jeg kunne godt tænke mig at se hvordan video på et digital kamera ser
> ud - én der giver et eksempel ? :)

Hvor vil du have den sendt hen?, den fylder 5 - 6 mb

mvh
ha

Fra : LR

Dato : 14-10-02 15:08

> Hvor vil du have den sendt hen?, den fylder 5 - 6 mb

dk.binaer :) - eller evt. på en hjemmeside .. eller noget :)

//LR

Fra : Michaelbs

Dato : 16-10-02 10:08

Det kunne jeg også meget godt tænke mig at se. Jeg påtænker at købe canon
s45 og vil da gerne se hvad - ikke lige det kamera - men et tilsvarende kan
lave af videokvalitet...
mail det gerne til michaelschou@oncable.dk
på forhånd tak
mvh Michael

Fra : LR

Dato : 16-10-02 17:39

> mail det gerne til michaelschou@oncable.dk

aaah... synes nu godt vi andre også gerne vil se :) ..

ingen har vist os noget endnu ... nogen der gidder ligge en stump film på en
hjemmeside eller i gruppen: dk.binaer ??

//LR

Fra : itgrafen

Dato : 16-10-02 23:47

Hej LR

du kan se et eksempel fra mit Olympus kamera på www.prinsib.dk, den ligger
på forsiden, så den er til at finde.

vh
dorthe

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 17-10-02 00:14

itgrafen wrote:

> du kan se et eksempel fra mit Olympus kamera på www.prinsib.dk,
> den ligger på forsiden, så den er til at finde.

Hvis det er det hvide feldt øverst på forsiden, så må det være
film af en sne, en hvidmalet væg, eller så er filmen helt vildt
overbelyst...:)

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Tine Müller

Dato : 17-10-02 14:49

"itgrafen" <dorthe@itgrafen.dk> skrev
> du kan se et eksempel fra mit Olympus kamera på www.prinsib.dk, den ligger
> på forsiden, så den er til at finde.

Hej Dorthe

Sjov lille video. Jeg har nogle .mov fra mit digitalkamera Olympus c3000 z
og kunne godt tænke mig at lave noget lignende som du har lavet på din side.
Jeg bruger Dreameaver 4 som editor. Har du nogle tips til hvordan jeg
hurtigt får lavet dette? Skal mov laves om til swf - og isåfald hvordan?
Tak.

KH
Tine Müller

e-mail: tinem@email.dk