MS Windows
briani 27239
Hvor er dr. watson?
Fra : Dennis

Dato : 14-10-02 10:47

Under win 98 var der noget der hed dr. Watson. Det var mig bekendt et
program som når man kørte det lagde sig i bunden af processlijen og hvis der
gik noget galt kunne den fortælle hvad det var ect. Den skrev simpelthen en
logfil over hvad der var sket (eller husker jeg her helt forkert?)

Findes der en tilsvarende funktion under xp?

Dennis

Fra : Morten

Dato : 14-10-02 11:12

> Under win 98 var der noget der hed dr. Watson. Det var mig bekendt et
[snip]
> Findes der en tilsvarende funktion under xp?

Her er et link om Watsons installering under XP:
http://www.hotcomm.com/User_Guide/..%5CFAQ%5CFAQ_drwatson.asp

Mvh.
Morten

Fra : Madsen

Dato : 14-10-02 13:10

Dennis skrev:

> Under win 98 var der noget der hed dr. Watson.
[..]
> Findes der en tilsvarende funktion under xp?

<http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q308538>

Madsen.

Fra : Dennis

Dato : 14-10-02 20:49

> [..]
>
> <http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q308538>

Jeg takker for svarene men har dog lige et lille spørgsmål mere? Når man nu
har aktiveret watson, skal der så ikke dukke et lille ikon op nede i
proceslinen som indikere at watson kører?

Der nemlig ingen ikon hos mig men systemet skulle være konfiguret til at
lave et dump ect?

Dennis

Fra : Madsen

Dato : 14-10-02 20:56

Dennis skrev:

> Når man nu har aktiveret watson, skal der så ikke dukke et lille
> ikon op nede i proceslinen som indikere at watson kører?

Nej.

Madsen.