Big Trouble - overset i DK?
Fra : Per Kristensen

Dato : 14-10-02 10:10

Jeg så lige filmen "Big Trouble", som er instrueret af Barry Sonnenfeld
(MIB, Get Shorty, Wild Wild West, MIIB m.m.). På rollelisten er bl.a. Tim
Allen, Rene Ruso, Dennis farina, Tom Sizemore og Johnny Knoxwille. Jeg fandt
den ret morsom og underholdende. Stilen minder lidt om Get Shorty og det
undrer mig at den tilsyneladende er blevet overset herhjemme?

Anyway, så kan filmen godt anbefales.

Fra : zcully

Dato : 14-10-02 16:37

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message
> [...]
> den ret morsom og underholdende. Stilen minder lidt om Get Shorty og det
> undrer mig at den tilsyneladende er blevet overset herhjemme?

Har aldrig hørt om den!!!
Hvad handler den om? Hvilken genre osv.?
Har du evt. et link til en trailer?
Jeg er vild med Barry Sonnenfeld. Derfor er jeg så nysgerrig

/Zcully

Fra : Per Kristensen

Dato : 15-10-02 07:45

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message
Tim
> fandt

> Har aldrig hørt om den!!!
> Hvad handler den om? Hvilken genre osv.?
Komedie/drama

> Har du evt. et link til en trailer?
Du kunne jo lige tjekke IMDB. Det tager 2 sekunder:
http://video.go.com/bigtrouble/index.html